  • 21. Data: 2014-05-08 12:04:56
    Temat: Re: Bagażnik rowerowy na tylną klapę
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Nie podbija Ci haka bez sprawnej elektryki.

    No i ? Jak czesto Cie zatrzymuje policja?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 22. Data: 2014-05-08 12:26:11
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-05-08 12:04, Marek pisze:

    > No i ? Jak czesto Cie zatrzymuje policja?

    A jak jednak zatrzymają w czasie urlopu na drugim końcu Polski?
    Pół biedy jak tylko zabiorą DR, czasami upierają się żeby usunąć problem
    przed dalszą jazdą. Przydałby się plan na taką sytuację, szkoda by było
    zostawić 4 rowery i platformę w rowie.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2014-05-08 13:16:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 May 2014, Marek wrote:

    > No i ? Jak czesto Cie zatrzymuje policja?

    A nie ma jakiejś pułapki w stylu "OC nie zadziała" przy
    takiej okazji? (znaczy formalnie - że regres może być).

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2014-05-08 14:02:53
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 8 maja 2014 00:50:59 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > Ale skopa�e� polskie ogonki! Wstyd!

    no sorry, ale przy pomocy bramki googla - uzywam kilku kompow i tak mam najprosciej
    :(

    > Upewnij si�, czy musisz do dowodu wbi� je�li przyczepy �adnej wozi�
    > nie zamierzasz a tylko ten wieszak na rowery (baga�nik).

    Nie sprawdzalem, ale raczej na 99% musi byc wbite + gniazdo el. - mnie interesowal
    hak do przyczepki na motocykl...

    Rower woze zazwyczaj jeden + mam bag. dachowy, wiec szkoda w to inwestowac + na dachu
    mniejszy opor ;)

    > W USA wymy�lili to lepiej, bo nie je�dzisz z hakiem tylko z dziur� na hak.

    Wlasnie na takie cos patrzylem, tylko nie na srube, a "pstryczek" lub kluczyk...

    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=pd&strin
    g=HAK+HOLOWNICZY+WYPINANY+ALFA+159

    WS

  • 25. Data: 2014-05-08 14:41:56
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    > No i ? Jak czesto Cie zatrzymuje policja?

    Bezsensowny argument chociaz nie zatrzymuje mnie prawie wcale.
    Moze i malo jezdze (10kkm rocznie) ale zatrzymala mnie od 1997 roku yyyy
    3 razy :)
    Przekonales mnie, moge nawet po pijaku jezdzic :)

    --
    jarek

  • 26. Data: 2014-05-08 15:18:49
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu czwartek, 8 maja 2014 12:04:27 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Nie podlaczac? Zobacze jak to bedzie wygladalo.
    > Swiatlo w aucie mam dosc wysoko wiec powinny byc nie przysloniete.

    Jesli beda zamontowane swiatla przy tej platformie, to niedzialajace beda znaczaco
    zwiekszac prawdopodobienstwo kontroli... + jakies problemy np. przy kolizji, chocby
    ubezpieczyciel moze czepias sie, ze swiatla nie dzialaly i utrudniac wyplate jak Ci
    ktos zaparkuje w bagazniku

    WS

  • 27. Data: 2014-05-08 16:17:22
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    > Nie podlaczac? Zobacze jak to bedzie wygladalo.
    > Swiatlo w aucie mam dosc wysoko wiec powinny byc nie przysloniete.

    Masz swiatla wyzej niz rowery, ktore stoja na platformie?
    Nie wiem jakie masz auto ale u mnie w kombi rowery sa MINIMALNIE szersze
    niz obrys pojazdu wiec swiatla skutecznie zaslaniaja.

    --
    jarek

  • 28. Data: 2014-05-08 18:12:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:lke9uu$blf$...@n...task.gda.pl...
> [...]
    racks/bike-carriers/towbar-mounted-bike-carriers/thu
    le-easybase-948-_-949000

    > a) Thule z definicji nie jest tanie,
    > b) wyrób z górnej półki Thula w nie może być tani w porównaniu do jego
    > innych (wcale nie tanich..) wyrobów,

    Czyli jest bez sensu bo:
    a) nie spełnia kryteriów
    b) mogę sobie w zamian kupić dwa niezależne urządzenia, jedno do bagaży,
    drugie do rowerów i zostanie mi po tej operacji kuuuuuupa siana.

  • 29. Data: 2014-05-11 20:05:32
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 maja 2014 12:26:11 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

    > A jak jednak zatrzymaj� w czasie urlopu na drugim ko�cu Polski?
    >
    > P� biedy jak tylko zabior� DR, czasami upieraj� si� �eby usun��
    problem

    > przed dalsz� jazd�. Przyda�by si� plan na tak� sytuacj�, szkoda by
    by�o

    > zostawiďż˝ 4 rowery i platformďż˝ w rowie.

    Plan B to zostawic w rowie auto, a na czterech rowerach wracac... ;-)

    pablo

  • 30. Data: 2014-05-13 11:47:16
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 08.05.2014 14:41, Jarek Pudelko wrote:

> [...]
    > 3 razy :)
    > Przekonales mnie, moge nawet po pijaku jezdzic :)

    Jest zasadnicza roznica. Po alkoholu i prochach jestes zagrozeniem dla
    innych.
    Ja wioze tylko rowery - tablica i swiatla sa widoczne.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z