  • 51. Data: 2009-01-07 16:32:36
    Temat: Re: Balans ciala
    Od: m...@a...net.pl

    >Nawiasem mówiąc słyszałem, że firmy foto są oskarżane gdzieniegdzie o
    >rasizm. Bo pomiar naświetlania jest faktycznie nastawiony na białą rasę.

    Wynika to z przyczyn historycznych - w krajach gdzie wynaleziono
    fotografie zyli niemal wylacznie biali.
    :-)

    >Tzn. jak fotografujesz ciemniejsze towarzystwo, to dobrze jest dać
    >korektę chyba ok +1EV

    W ogole w Polsce to sie latwo sluby robi - wszyscy tej samej rasy.
    Dopierojak jest mieszane towarzystwo to wteeeedy sa problemy
    z balansem karnacji.

    Aczkolwiek ci ktorzy faktycznie robia sluby w takich warunkach
    mowili mi ze czarni ludzie z nieznanych przyczyn sa calkowicie
    zadowoleni kiedy na zdjeciach wychodza jasniejsi niz w naturze,
    ale sza, ja nic takiego nie napisalem.

    Michal Kukula

  • 52. Data: 2009-01-07 16:59:30
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    m...@a...net.pl pisze:
    > Dopierojak jest mieszane towarzystwo to wteeeedy sa problemy
    > z balansem karnacji.

    No ale czy to jest wina producenta, że dzisiejsze matryce nie są w
    stanie jednocześnie objąć swoją dynamiką sukni panny młodej i buzi
    Czarneckiego

    > ale sza, ja nic takiego nie napisalem.
    ja tesz nie

    --
    BlaTek

  • 53. Data: 2009-01-10 13:29:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jan 2009, "Paweł W." wrote:

    > W celach dokumentacyjnych chcesz zamieniać zielony na czerwony ??? O_o

    Napisał "ewidencyjnych" - wyraźnie ewidencja nie zgadza mu się
    z remanentem ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 54. Data: 2009-01-10 13:32:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jan 2009, Bogdan Blaszczak wrote:

    > No ale czy to jest wina producenta, że dzisiejsze matryce nie są w stanie

    s/nie/poza Fuji nie/

    ;)
    FF i średni format zdaje się również dadzą sobie rady.

    pzdr, Gotfryd