  • 1. Data: 2015-02-12 09:57:17
    Temat: Banalne pytanie o głośniki komputerowe.
    Od: arek <d...@w...pl>

    Witam,

    Mam popularne głośniki Logitech Z120 zasilane przez USB i taki oto
    problem, że jak wyłączam komputer to świeci się w dalszym ciągu ta
    zielona lampka i nie wiem czy za każdym razem wyłączać głośniki
    pokrętłem (nie mają przycisku wyłączenia), czy też mogę zostawić je
    włączone cały czas na noc. Kiedy miałem stary komputer to zasilanie z
    USB było odcinane, ale na nowym komputerze zasilanie podaje cały czas.
    Osobiście wolałbym zostawić głośniki cały czas włączone dla wygody i
    żeby nie zepsuć wyłącznika, który jednocześnie jest galką potencjometru.
    Dlatego pytam na forum o poradę.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-02-12 10:12:40
    Temat: Re: Banalne pytanie o głośniki komputerowe.
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2015-02-12 o 09:57, arek pisze:
> [...]
    > zielona lampka i nie wiem czy za każdym razem wyłączać głośniki
    > pokrętłem (nie mają przycisku wyłączenia), czy też mogę zostawić je

    Możesz.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2015-02-12 10:18:57
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "arek" napisał w
    : ,
    :
    : (...) Kiedy miałem stary komputer to zasilanie z
    : USB było odcinane, ale na nowym komputerze zasilanie podaje cały czas.
    : (...)
    :

    Jakoś baaardzo się od tego zużywać nie będą, no ale wszystko to razem zżera
    trochę prądu. Np. mój PC-et, dość już wiekowy, po wyłączeniu, bez żadnych
    urządzeń wpiętych w USB -- zajada 20 Watów! Kiedy to zmierzyłem, to zacząłem go
    odcinać od prądu, wyłącznikiem na listwie przeciwzakłóceniowej. Nie masz takiej?

    --

    Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
    pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak

  • 4. Data: 2015-02-12 10:28:48
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    W dniu 2015-02-12 o 10:18, (c)RaSz pisze:
    > Jakoś baaardzo się od tego zużywać nie będą, no ale wszystko to razem zżera
    > trochę prądu. Np. mój PC-et, dość już wiekowy, po wyłączeniu, bez żadnych
    > urządzeń wpiętych w USB -- zajada 20 Watów!

    Jemu te głośniczki mogą brać w trybie standby max. 0,5 W.

    Ja bym olał sprawę albo wyłączył zasilanie w BIOSie.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 5. Data: 2015-02-12 10:32:06
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 12 Feb 2015 09:57:17 +0100, arek napisał(a):

> [...]
    > Osobiście wolałbym zostawić głośniki cały czas włączone dla wygody i
    > żeby nie zepsuć wyłącznika, który jednocześnie jest galką potencjometru.

    To czy USB ma być stale włączone w starszych komputerach ustawiało się
    gdzieś w BIOS. W nowszych w panelu sterowania w parametrach planów
    zasilania.

  • 6. Data: 2015-02-12 10:35:15
    Od: arek <d...@w...pl>

> [...]
    > odcinać od prądu, wyłącznikiem na listwie przeciwzakłóceniowej. Nie masz takiej?

    Listwy nie posiadam i na ekstremalnym oszczędzaniu prądu to mi raczej
    nie zależy. Bardziej mi chodzi o wygodę użytkowania (głośniki stale
    włączone) więc wnioskuję z Waszych postów, że bez obawy mogę zostawić
    głośniki włączone nawet na noc, ale jeśli ktoś ma inne doświadczenia
    (głównie co do zużywania się głośników) to opinia byłaby mile widziana.

  • 7. Data: 2015-02-13 22:36:06
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Dlatego pytam na forum o poradę.

    Wylacz podtrzymywanie zasilania USB w BIOSie/UEFI
    lub (czesto to samo) wlacz najbardziej energooszczedny tryb jaki mozesz (tez
    w BIOS/UEFI).