  • 1. Data: 2009-04-22 11:55:11
    Temat: Bateria do E61
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    Dwa lata swietnie sluzy ale juz czuc coraz bardziej ze jej sprawnosc nie
    jest taka jak dawniej. Chcialbym kupic nowa baterie i miec przy tym
    pewnosc, ze posluzy mi tak dobrze i tak dlugo jak ta pierwsza. Czy jesli
    pojde do salonu i poprosze o oryginal to moge miec pewnosc ze dostane
    rownie swietna a nie - prawie jak oryginalna?

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 2. Data: 2009-04-22 12:51:10
    Temat: Re: Bateria do E61
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Pytanie tylko czy warto placic 60zl za baterie ktora podziala 2 i pol
    roku jesli mozesz kupic za 17zl baterie ktora podziala 2 lata.
    Nie kupuj tylko badziewia o wirtualnych pojemnosciach typu 4000mAh
    jesli oryginal ma 1500mAh.

  • 3. Data: 2009-04-22 15:48:05
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Grupa: [pl.misc.telefonia.gsm]
    Osoba: [Waldemarrr]
    Tekst:
> [...]
    > pojde do salonu i poprosze o oryginal to moge miec pewnosc ze dostane
    > rownie swietna a nie - prawie jak oryginalna?

    Kup sobie zamiennik BlueStar. Owszem, ma mniejszą pojemność co czasem czuć
    ale moja działa już prawie rok - często w fatalnych warunkach (ciągłe
    podładowywanie i doładowywanie) i wciąż jeszcze nie kwalifikuje się do
    wymiany. A jak wreszcie padnie, to kupię kolejną taką samą za kilkanaście
    złoty i niech znów po roku - dwóch sobie pada... :)

    > Waldek.

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Ja nie moge... oddychać nie moge... -- osioł

  • 4. Data: 2009-04-25 19:49:19
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    > wymiany. A jak wreszcie padnie, to kupię kolejną taką samą za kilkanaście
    > złoty i niech znów po roku - dwóch sobie pada... :)

    Ja natomiast nie polecam zamiennika BlueStar. Używam od roku. Pojemność
    porównywalna z 3-letnią oryginalną baterią Nokia. Dodatkowa wada:
    nieprzewidywalność "spadania kresek". Potrafi trzymać prawie max do końca, a
    potem w ciągu 6h spaść do 0...

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]