  • 71. Data: 2019-11-17 22:47:24
    Temat: Re: Baterie w EV - degradacja
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-17 21:44, WS wrote:

    > nagranie z mojego samochodu? nie ma czego nagrywac, zdiwilem sie tylko, bo to
    jedyny pojazd jakim jezdzilem, w ktorym przy hamowaniu silnikiem (nie mowie o staniu
    na luzie) wyswietla sie 2 litry. Kazdy inny pokazywal zero... Bo i po co mialby
    paliwo wtryskiwac? U mnie nie zalezy to od predkosci z jaka jade (20 czy 120), czyli
    faktycznie jest to wartosc "z czapy".
    > Alfa 159 2.0 JTDm

    Aaa rozumiem, że przy hamowaniu silnikiem a nie na luzie.

  • 72. Data: 2019-11-17 22:54:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WS,

    Sunday, November 17, 2019, 9:44:12 PM, you wrote:

> [...]
    > inny pokazywal zero... Bo i po co mialby paliwo wtryskiwac? U mnie
    > nie zalezy to od predkosci z jaka jade (20 czy 120), czyli

    Chyba wszystkie nowe Alfy tak mają. I chyba rzeczywiście leje się
    paliwo, bo hamowanie silnikiem jest słabe :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 73. Data: 2019-11-17 23:14:31
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, November 17, 2019 at 10:54:20 PM UTC+1, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Chyba wszystkie nowe Alfy tak mają.

    moja to juz prawie 10 letnia...

    > I chyba rzeczywiście leje się
    > paliwo, bo hamowanie silnikiem jest słabe :(

    no to moze np. DPFa nie chca wychlodzic? ale zeby tak rowno 2 litry na 100,
    niezaleznie od predkosci? Chyba, ze autor softu dostal wymaganie "nie odcianamy
    paliwa do zera, minimum 2/100 ma zostac" ;)
    Ostatnio pozyczalem nowego opla cross. X i pomimo eko bajerow typu adblue i hgw co w
    takiej sytuacji pokazywal zero (moze oszukiwalo? ;) )

    Jak sie bede kiedys nudzil, to moze kompa podepne i jakis wykres otwarcia
    wtryskiwaczy zobacze...

  • 74. Data: 2019-11-18 12:31:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WS,

    Sunday, November 17, 2019, 11:14:31 PM, you wrote:

> [...]
    > adblue i hgw co w takiej sytuacji pokazywal zero (moze oszukiwalo? ;) )
    > Jak sie bede kiedys nudzil, to moze kompa podepne i jakis wykres otwarcia

    Alfa ma coś pochrzanione na złączu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 76. Data: 2019-11-18 23:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > Alfa ma coś pochrzanione na złączu.

    Taki soft.
    Fiat ma tak samo.

    Ma ktos ten silnik 2.0 w jakims oplu albo saabie i moze porównac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 77. Data: 2019-11-18 23:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > No ale pokaż filmik/zdjęcie tego co wtedy pokazuje.

    A nie mozesz mi uwierzyc na słowo?
    Jak odpuszcze zupełnie gaz to tez pokazuje 2l/100
    Jak rozpedze sie do 100 na godzine i zrzuce na luz to pokazuje 2l/100
    Dopiero przy predkosci absolutnie parkingowej rzedu 10km/h i mniej
    wskazanie drastycznie rosnie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 78. Data: 2019-11-18 23:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Aaa rozumiem, że przy hamowaniu silnikiem a nie na luzie.

    W przypadku ducato z tym samym silnikiem co kolegaw alfie zarówno przy
    jezdzie na luzie z predkoscia wieksza niz powiedzmy 10km/h jak i przy
    hamowaniu silnikiem komputer pokazuje 2.0l/100

    W przypadku ducato z silnikiem 2.3 wskazania wygladaja identycznie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 75. Data: 2019-11-18 23:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ha, ha - ja się nigdy nie zastanawiałem co pokazuje.
    > U mnie na biegu jałowym pokazuje 0,8-0,9 ale nie wiem nawet czego.
    > Nigdy tego nie analizowałem, może dlatego że żaden z moich
    > samochodów nie palił na tyle drastycznie dużo, żebym to musiał
    > analizować ani tankować za jakąś określoną kwotę czy ileś tam
    > litrów.

    Analizowac?
    Spojrzenie na komputer ktory pokazuje 2l/100 to nie jest jakas analiza
    mocno obciazająca umysł... :)

    > PS
    > Najczęściej leję tak, żeby po przecinku zarówno w litrach jak i w
    > cenie były liczby pierwsze. : -)

    Hmm... Jakas nerwica natrectw? ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 79. Data: 2019-11-19 06:17:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-11-18 o 23:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Analizowac?
    > Spojrzenie na komputer ktory pokazuje 2l/100 to nie jest jakas analiza
    > mocno obciazająca umysł... :)

    Samo spojrzenie nie jest wysiłkiem, ale już rozważanie tutaj tych litrów
    w kontekście zużycia to już tak.

    Raczej zabawa.