  • 61. Data: 2019-11-16 18:59:51
    Temat: Re: Baterie w EV - degradacja
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > Ale wiesz, że komputer spalania de facto nie mierzy, tylko +/- zgaduje?

    A dodatkowo czesto ponizej pewnej wartości pokazuje na pałe 2l/100 które
    nie maja nic wspolnego z rzeczywistościa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 62. Data: 2019-11-16 19:27:25
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-16 18:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > A dodatkowo czesto ponizej pewnej wartości pokazuje na pałe 2l/100 które
    > nie maja nic wspolnego z rzeczywistościa.

    Taka teza?

  • 63. Data: 2019-11-16 23:08:11
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, November 16, 2019 at 7:27:31 PM UTC+1, kk wrote:

    > Taka teza?

    Tez juz o tym wspominalem kiedys, moj diesel 2.0 JTDM tak ma. Dalej nie o co chodzi,
    ponizej 2 l. nigdy nie wyswietla...

  • 64. Data: 2019-11-16 23:48:51
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-16 23:08, WS wrote:

    > Tez juz o tym wspominalem kiedys, moj diesel 2.0 JTDM tak ma. Dalej nie o co
    chodzi, ponizej 2 l. nigdy nie wyswietla...

    I co, sądzisz czy twierdzisz, że nie pali 2l na godzinę tylko mniej?

  • 66. Data: 2019-11-17 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > I co, sądzisz czy twierdzisz, że nie pali 2l na godzinę tylko mniej?

    Kto kurwa mowi o 2l na godzine?
    On pokazuje ze 2l na 100km!

    BTW silnik podobno pali okolo litra na godzine jak jest rozgrzany i na
    wolnych obrotach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 65. Data: 2019-11-17 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Taka teza?

    Zdrowy rozsadek.
    Jezeli auto chodzi na wolnych obrotach a licznik pokazuje 2l/100km
    niezaleznie od tego czy auto porusza sie 100 na godzine czy 10 na godzine
    to wniosek jest taki ze to wskazanie nie ma nic wspolnego z prawda.
    Nie sadzisz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 67. Data: 2019-11-17 19:13:19
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-11-17 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Kto kurwa mowi o 2l na godzine?
    > On pokazuje ze 2l na 100km!

    Ha, ha - ja się nigdy nie zastanawiałem co pokazuje.
    U mnie na biegu jałowym pokazuje 0,8-0,9 ale nie wiem nawet czego.
    Nigdy tego nie analizowałem, może dlatego że żaden z moich samochodów
    nie palił na tyle drastycznie dużo, żebym to musiał analizować ani tankować
    za jakąś określoną kwotę czy ileś tam litrów.

    PS
    Najczęściej leję tak, żeby po przecinku zarówno w litrach jak i w cenie
    były liczby pierwsze. : -)

  • 68. Data: 2019-11-17 20:26:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-17 18:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Kto kurwa mowi o 2l na godzine?
    > On pokazuje ze 2l na 100km!

    Filmik poproszę

  • 69. Data: 2019-11-17 20:27:09
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-17 18:59, Budzik wrote:
> [...]
    > niezaleznie od tego czy auto porusza sie 100 na godzine czy 10 na godzine
    > to wniosek jest taki ze to wskazanie nie ma nic wspolnego z prawda.

    No ale pokaż filmik/zdjęcie tego co wtedy pokazuje.

  • 70. Data: 2019-11-17 21:44:12
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, November 17, 2019 at 8:26:22 PM UTC+1, kk wrote:

    > Filmik poproszę
    nagranie z mojego samochodu? nie ma czego nagrywac, zdiwilem sie tylko, bo to jedyny
    pojazd jakim jezdzilem, w ktorym przy hamowaniu silnikiem (nie mowie o staniu na
    luzie) wyswietla sie 2 litry. Kazdy inny pokazywal zero... Bo i po co mialby paliwo
    wtryskiwac? U mnie nie zalezy to od predkosci z jaka jade (20 czy 120), czyli
    faktycznie jest to wartosc "z czapy".
    Alfa 159 2.0 JTDm