  • 1. Data: 2018-07-05 18:10:35
    Temat: Bedzie drozej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/finanse/finanse-osobiste/b
    ędzie-nowy-podatek-od-posiadaczy-aut/ar-AAzBBDx

    "Opłata jakościowa - taką nazwę ma mieć nowa danina, która będzie
    pobierana od posiadaczy pojazdów przy przeglądzie rejestracyjnym. Ma
    być przeznaczona na "zapewnienie funkcjonowania nowego systemu poprawy
    jakości badań technicznych pojazdów".

    Opłata jakościowa ma wynosić 4 zł i będzie pobierana od właściciela
    lub posiadacza pojazdu za każde badanie techniczne przeprowadzane na
    stacji kontroli pojazdów - przewiduje projekt nowelizacji ustawy Prawo
    o ruchu drogowym, który przygotowało ministerstwo infrastruktury. "

    Czyli 500 jest, a 4 zl zabraklo :-)

    No coz, sie troche przyzwyczailem, kto to wprowadzil 2 zl na Cepik, z
    ktorego g* mialem.

    Teraz bede mial ... to pewnie oplate podniosa :-)

    J.

  • 2. Data: 2018-07-05 19:20:52
    Temat: Re: Bedzie drozej
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lipca 2018 11:10:41 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > ktorego g* mialem.
    >
    > Teraz bede mial ... to pewnie oplate podniosa :-)

    Dziwne takie oplaty.
    Tak jakby to panstwo samo sobie nie dawalo rady z tymi co wydaja pieniadze.
    Trzeba wprowadzac takie skarbonki z napisem "na drogi", "na rejestracje" itp.
    Zamiast po prostu powiedziec ze z budzetu pojdzie X pln na te cele.

    Kiepskie panstwo na papierze...

  • 3. Data: 2018-07-05 22:08:52
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    > ktorego g* mialem.
    >
    > Teraz bede mial ... to pewnie oplate podniosa :-)

    nie 500 tylko 800 chcą policmajstry...
    zaraz nauczyciele, pielęgniarki też dawno się nie upominały...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2018-07-06 22:46:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

> [...]
    > Ma być przeznaczona na "zapewnienie funkcjonowania nowego systemu
    > poprawy jakości badań technicznych pojazdów".

    1. Czy weszła juz ta kara za spozniony przeglad?

    2. Czy dokupował ktoś coś do OC bo auto jednak było za granicą dłuzej
    niż miesiąc?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 5. Data: 2018-07-08 12:10:48
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-07-06 o 22:46, PiteR pisze:
    > 1. Czy weszła juz ta kara za spozniony przeglad

    Piszesz takim tonem, jakbyś uważał, że to dobry pomysł.

    Póki co - nie istnieje "spóźnienie przeglądu".
    Sam mam pojazd, który 2 lata nie miał przeglądu bo był nieużywany.

    --
    MN

  • 6. Data: 2018-07-08 12:24:52
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-07-08 o 12:10, Marcin N pisze:

    > Piszesz takim tonem, jakbyś uważał, że to dobry pomysł.
    >
    > Póki co - nie istnieje "spóźnienie przeglądu".
    > Sam mam pojazd, który 2 lata nie miał przeglądu bo był nieużywany.

    Ale OC płacisz?

  • 7. Data: 2018-07-08 12:45:38
    Od: z <...@...pl>

    Generalnie kierunek jest nieunikniony ale wykonanie fatalne.
    Przyjdzie PO do władzy i zrobi porządek.
    Nie mylić ze zmniejszeniem podatków :-)

  • 8. Data: 2018-07-08 14:00:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin N pisze tak:

    > Piszesz takim tonem, jakbyś uważał, że to dobry pomysł.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    dobre :)

    > Póki co - nie istnieje "spóźnienie przeglądu".

    To super. Ale plany wprowadzenia były. Wolę zapytać na grupie dobrze
    poinformowanych.

    > Sam mam pojazd, który 2 lata nie miał przeglądu bo był nieużywany.

    Co to ma do rzeczy?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer