  • 1. Data: 2018-07-05 13:33:41
    Temat: Tablet w aucie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mam w domu nieużywany tablet 8".

    Wymyśliłem, że zrobię sobie z niego ekran w aucie do nawigacji.
    O ile montaż nie powinien przysparzać problemów (kwestia znalezienia
    odpowiedniego uchwytu i puntu zamocowania), o tyle problemem jest uniknięcie
    lepkich rączek (chowanie raczej odpada -- nie chce mi się, to ma być wygodne
    :).

    Robił ktoś coś takiego?
    W aucie jest radio DIN1 (nadaje się do wymiany), no ale fajnie jakby zostało...
    Szukam czegoś uniwersalnego do przyszłych aut też.

  • 2. Data: 2018-07-05 13:58:38
    Temat: Re: Tablet w aucie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-05 o 13:33, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > W aucie jest radio DIN1 (nadaje się do wymiany), no ale fajnie jakby zostało...
    > Szukam czegoś uniwersalnego do przyszłych aut też.

    Jak mam być uniwersalne i nie przyciągające złodzieja to kup sobie
    radio z nawigacją i chowanym ekranem.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-07-05 14:17:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 5 Jul 2018 13:58:38 +0200, w <phl15j$mf9$1@node1.news.atman.pl>, RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Jak mam być uniwersalne i nie przyciągające złodzieja to kup sobie
    > radio z nawigacją i chowanym ekranem.

    Są radia z wysuwanymi ekranami na andku?
    Kiedyś googlałem, ale:
    1) generalnie nie było
    2) były z chowanym ekranem, ale jakiś własny system
    3) wszystko chińczyki, więc podejrzewam katastrofalny dźwięk

    Radio wolałbym jednak kupować sensowne, a nie z dźwiękiem płaskim jak decha.

  • 4. Data: 2018-07-05 16:49:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-05 o 14:17, r...@k...pl pisze:

    > Są radia z wysuwanymi ekranami na andku?
    > Kiedyś googlałem, ale:
    > 1) generalnie nie było

    Są.

    > 2) były z chowanym ekranem, ale jakiś własny system

    Są na androidzie, ale raczej od chińczyków.

    > 3) wszystko chińczyki, więc podejrzewam katastrofalny dźwięk

    Katastrofalny dźwięk to mają tanie miniwieże kupowane do mieszkania.
    W samochodzie byle grało.

    > Radio wolałbym jednak kupować sensowne, a nie z dźwiękiem płaskim jak decha.

    Tak z ciekawości za ile masz domowy system audio i czy jest to stereo
    czy kino domowe?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-07-05 17:29:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-07-2018 o 14:17, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > 2) były z chowanym ekranem, ale jakiś własny system
    > 3) wszystko chińczyki, więc podejrzewam katastrofalny dźwięk

    Dżwięk może być ok, ale cała reszta softu często leży i kwiczy.
    U mnie na na androidzie w takim sprzęcie, żaden program nawigacyjny nie
    chodzi do końca poprawnie tj. tak jak na komórce z androidem.

  • 6. Data: 2018-07-05 21:18:40
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-05 o 14:17, r...@k...pl pisze:

    > Są radia z wysuwanymi ekranami na andku?
    > Kiedyś googlałem, ale:
    > 1) generalnie nie było

    Z chowanym ekranem to widywałem już co najmniej kilkanaście lat temu.

    > 2) były z chowanym ekranem, ale jakiś własny system

    Baaardzo stare.
    Później bazowały na Windows CE, najczęściej w wersji Core, rzadziej Win
    Mobile. Taki widywałem już przynajmniej od jakichś 15 lat.

    > 3) wszystko chińczyki, więc podejrzewam katastrofalny dźwięk

    Chińczyki?
    Szukaj normalnych producentów.

    > Radio wolałbym jednak kupować sensowne, a nie z dźwiękiem płaskim jak decha.

    Kup coś z takich firm, jak Zenec, Clarion, Nakamichi, ewentualnie
    Alpine, Pioneer.

    Poza tym kwestia definicji pojęcia "dźwięk płaski jak decha" - wszak do
    takiego dążą wszystkie monitory odsłuchowe w studiach nagraniowych ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2018-07-05 23:42:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 5 Jul 2018 21:18:40 +0200, w <phlque$htt$1$Adam@news.chmurka.net>, Adam
    <a...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Z chowanym ekranem to widywałem już co najmniej kilkanaście lat temu.

    Tak, ale szukam na androidzie, DIN1 no i zapomniałem wspomnieć o karcie SIM :)

    Nic nie znalazłem takiego.

  • 8. Data: 2018-07-06 10:50:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-05 o 23:42, r...@k...pl pisze:

    > Tak, ale szukam na androidzie, DIN1 no i zapomniałem wspomnieć o karcie SIM :)
    >
    > Nic nie znalazłem takiego.

    Bo albo wysuwany ekran albo 1DIN.
    Tego co chcesz nie opłaca się robić z powodów technicznych.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-07-06 11:34:47
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-06 o 10:50, RadoslawF pisze:

    > Bo albo wysuwany ekran albo 1DIN.
    > Tego co chcesz nie opłaca się robić z powodów technicznych.

    Radku, wysuwane ekrany są w 1DIN, natomiast 2DIN mają ekrany stałe.

    Pierwszy-lepszy z brzegu:
    https://tinyurl.com/ybdgb84k

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2018-07-06 12:13:07

    Fri, 6 Jul 2018 11:34:47 +0200, w <phnd3k$6lm$1$Adam@news.chmurka.net>, Adam
    <a...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]

    Ja pytałem o uchwyt umożliwiający jakieś sprytne schowanie tabletu (może być w
    miejsce radia). Sam zagurowałeś inne rozwiązanie, a teraz piszesz, że nie ma :)

    > Radku, wysuwane ekrany są w 1DIN, natomiast 2DIN mają ekrany stałe.
    > Pierwszy-lepszy z brzegu:
    > https://tinyurl.com/ybdgb84k

    3kzł to trochę niezbyt. Nie wygląda na androida, tylko ma wsparcie do Android
    Auto.