  • 1. Data: 2018-07-03 11:22:45
    Temat: Dawaj w palnik :-)
    Od: p...@g...com

    7064,policjanci-zdecydowali-nie-beda-wystawiac-manda
    tow-przewinienia.html#BoxNewsImg&a=66&c=96

  • 2. Data: 2018-07-03 11:29:38
    Temat: Re: Dawaj w palnik :-)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 3 Jul 2018 02:22:45 -0700 (PDT), p...@g...com

    7064,policjanci-zdecydowali-nie-beda-wystawiac-manda
    tow-przewinienia.html#BoxNewsImg&a=66&c=96

    Osiemset plus dla wsysztkich!

    Ps. Fotoradary też strajkują? :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2018-07-03 11:32:04
    Od: p...@g...com

    --Ps. Fotoradary też strajkują? :P

    nie ale podobno obowiazuje dobrowolna wplata na Caritas :-)

    P.

  • 4. Data: 2018-07-03 11:42:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 3 Jul 2018 02:32:04 -0700 (PDT), w
    <9...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > --Ps. Fotoradary też strajkują? :P
    >
    > nie ale podobno obowiazuje dobrowolna wplata na Caritas :-)

    A sprawdzają potwierdzenia wpłat? :)

  • 5. Data: 2018-07-03 12:34:00
    Od: p...@g...com

    brak mandatow nikogo nie smuci no chyba ze bedzie pik w statystyce i trupow
    przybedzie ... dopiero strajk włoski moze byc uciazliwy :-) choc jesli zaczna od
    urzednikow panstwowych to moge z tym zyc :-) codziennie kontrola drogowa plus
    dmuchanie w alkomat, za spalona zarowke laweta i juz znajda sie srodki w budzecie :-)

    http://www.gloswielkopolski.pl/wiadomosci/poznan/a/p
    olicjanci-beda-protestowac-najpierw-zamiast-mandatow
    -pouczenia-a-pozniej-strajk-wloski,13305975/

  • 6. Data: 2018-07-03 16:05:39
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-07-03 o 11:22, p...@g...com pisze:

    7064,policjanci-zdecydowali-nie-beda-wystawiac-manda
    tow-przewinienia.html#BoxNewsImg&a=66&c=96

    Nagłaśnianie rzekomego niekarania zachęca wszelkich idiotów do jeszcze
    gorszej jazdy, co możne skutkować śmiercią niewinnych ludzi.

    Jak dla mnie, to cała ta Policja drogowa to fikcja. Od wielu lat nie
    dostałem żadnego mandatu, ani ćwierć punktu. A do świętych nie należę.

  • 7. Data: 2018-07-03 16:48:12
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-03 o 16:05, Poldek pisze:

> [...]
    >
    > Jak dla mnie, to cała ta Policja drogowa to fikcja. Od wielu lat nie
    > dostałem żadnego mandatu, ani ćwierć punktu. A do świętych nie należę.

    Idioci nie przejmują się mandatami bo ... nie wiedzą, że źle jeżdżą bo
    ... są idiotami.

    A Ty w jakiej kategorii startujesz ?

  • 8. Data: 2018-07-08 21:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

> [...]
    >
    > Jak dla mnie, to cała ta Policja drogowa to fikcja. Od wielu lat nie
    > dostałem żadnego mandatu, ani ćwierć punktu. A do świętych nie

    Zabrzmiało mocno hipokrytycznie albo conajmniej jak autokrytyka...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę