  • 41. Data: 2015-10-13 13:29:18
    Temat: Re: Bezproblemowy diesel
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-13 o 10:02, Marek pisze:

    > na razie odpalaja za dotknieciem

    W takim razie poczekamy do wymiany. I nie jestem tu całkowicie
    przekonany że taka wymiana to słaby punkt tych silników. Przecie do
    problemów z wymianą świec poza specjalistycznymi warsztatami, niewiele
    trzeba, i to w praktycznie silniku każdej marki. Wystarczy za mocno
    dokręcić, czy nie dać smaru i już jest problem z ich wykręceniem..