  • 11. Data: 2016-09-09 20:07:44
    Temat: Re: Bezprzewodowy dzwonek - ostatnia szansa
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-09-09 o 00:09, Marek pisze:
    > Czy gdzieś można zakupić jakiś trwały, nie psujący się po kilku
    > miesiącach (nie z powodu rozładowanej baterii) bezprzewodowy dzwonek, w
    > którym moduł wywoławczy z przyciskiem może być montowany na zewnątrz?
    > Fajnie jakby bateria starczała min. na rok i była sygnalizacją słabej
    > baterii.
    >
    > Przetestowałem już dwa różne modele z Castoramy i oba padły po jakimś
    > czasie. Wymiana baterii nie rozwiązuje problemu (w jednym w środku
    > zardzewiała elektronika).

    A może zestaw sobie Zamela extrafree RND-01 (lub RNP-02 plus dowolny
    guzik) oraz odbiornik ROP-01 i jaki tam chcesz dzwonek, gong, itp.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2016-09-09 21:19:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 9 Sep 2016 17:26:12 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > http://www.techmoan.com/blog/2016/3/16/the-doorbell-
    powered-by-your-visitors.html

    Ta widzialem to, ale chyba.to nie jest hermetyczne do stosowania na
    zew.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2016-09-09 21:20:51
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 09-09-2016 17:43, Jakub Rakus wrote:

    powered-by-your-visitors.html

    > Jest rozwiązanie jeszcze prostsze i w 100% niezawodne, odporne na mróz,
    > wodę i wszystkie inne nieszczęścia świata:
    > http://tinyurl.com/he54n93
    > Rodzice mają podobny na działce, nie pamiętam czy wymieniali kiedyś
    > baterie ;)

    Nie jest odporny na zbieraczy złomu.
    K.

  • 14. Data: 2016-09-09 21:56:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Fajnie jakby bateria starczała min. na rok i była sygnalizacją słabej
    > baterii.

    Kup ten:

    http://www.techmoan.com/blog/2016/3/16/the-doorbell-
    powered-by-your-visitors.html
    ---
    4x większa cena w celu ?

  • 15. Data: 2016-09-09 22:18:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-09-09 21:56, re wrote:
    > http://www.techmoan.com/blog/2016/3/16/the-doorbell-
    powered-by-your-visitors.html

    > ---
    > 4x większa cena w celu ?

    Nigdy więcej nie wkładania baterii.

  • 16. Data: 2016-09-09 22:20:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

[...]

    Może daszek wystarczy im zrobić.

    Mnie by natomiast interesowały same przyciski, ale takie, które dałoby się
    zintegrować z domową infrastrukturą, dzwonienie komórka itp. Np przycisk na
    433. Jeszcze nie znalazłem niczego, ale pewnie mi wpadnie w końcu bo mnie to
    teraz zaciekawiło.

  • 17. Data: 2016-09-09 22:32:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

> [...]

    No ale nie to było problemem. :-)

    Dobra, stoi gdzieś na Ali przy takim albo podobnym, że wodoodporne. W ogóle
    dużo tam znalazłem wodoodpornych to na pewno coś da się wybrać. Także w
    polskich portalach pewnie.

  • 18. Data: 2016-09-09 23:13:50
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-09-09 22:32, re wrote:
    > No ale nie to było problemem. :-)

    Cytat:

    "Fajnie jakby bateria starczała min. na rok i była sygnalizacją słabej
    baterii."

    Bezbateryjny spełnia pierwszy warunek a drugi jest obsolete. Ośmielam
    się więc twierdzić że to było problemem i to jest jedno z rozwiązań tego
    problemu. Czy za drogie? - a kto bogatemu zabroni?

    > Dobra, stoi gdzieś na Ali przy takim albo podobnym, że wodoodporne. W
    > ogóle dużo tam znalazłem wodoodpornych to na pewno coś da się wybrać.
    > Także w polskich portalach pewnie.

    Wszystkie dzwonki *zewnętrzne* jakie widze np. w Praktikerze są
    bryzgoszczelne. Jeden wytrwal 2 lata na deszczu bez żadnych osłon, potem
    szlag trafił odbiornik. Drugi zbliża się do tego wyniku. Natomiast w
    żadnym bateria nie wytrwała roku, zabija ją zima.

  • 19. Data: 2016-09-09 23:30:14
    Od: HF5BS <h...@j...pl>

    W dniu 09.09.2016 o 23:13 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > szlag trafił odbiornik. Drugi zbliża się do tego wyniku. Natomiast w
    > żadnym bateria nie wytrwała roku, zabija ją zima.

    Dawałeś alkaliczne, czy zwykłe?
    Ja swoją stację pogodową kupiłem w styczniu 2015, doi już trzeci komplet
    baterii, natomiast wynos doi pomiaru temperatury, moduł radiowy 433, od
    początku jedzie na kupionych wtedy bateriach, już na wskaźniku pokazuje,
    że baterie się kończą (od zeszłego roku od jesieni) :P, ale nadal działa.
    Krótkie impulsy z treścią, co ma mi odbiornik w stacji pokazać. Ale
    ad-rem, baterie są alkaliczne i w zimie 2015/16 wytrzymały -19.5 stopnia,
    bo zwykłe podobno zamarzają już kole zera. Mrozy były całkiem długawo, a
    baterie do dziś trzymają i wynosik działa.

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"

  • 20. Data: 2016-09-09 23:53:39
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-09-09 23:30, HF5BS wrote:
    > Dawałeś alkaliczne, czy zwykłe?

    Jakieś z kompletu i Auchana :D

    > Ja swoją stację pogodową kupiłem w styczniu 2015, doi już trzeci komplet
    > baterii, natomiast wynos doi pomiaru temperatury, moduł radiowy 433

    Taki moduł działa mi zazwyczaj ~3 lata na jakiś obleśnych paluszkach z
    Carrefour. Zadziwiające, co jakieś 200 sekund nadaje przeciez paczkę i
    siedzi w temperaturach fatalnych.

    Dzwoniki natomiast te co miałem/mam mają taka mała baterię, A5 bodaj.
    Kiedy przychodzi mróz dzwonek czasem nie działa, jak jest cieplej to
    znowu działa, ale wiosną trzeba wymieniać baterie bo pada kompletnie.

    Kiedyś wystawie nówkę na mróz i zobaczę czy ona tak sama z siebie.