  • 21. Data: 2016-09-10 00:20:00
    Temat: Re: Bezprzewodowy dzwonek - ostatnia szansa
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 09.09.2016 o 21:20, John Smith pisze:

    > Nie jest odporny na zbieraczy złomu.

    Od kilku lat nikt go nie ruszył, albo to za małą wartość przedstawia,
    albo nikomu nie chce się bawić z obcinaniem łańcucha, na którym wisi.

    Jakub Rakus

  • 22. Data: 2016-09-10 01:56:01
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 10-09-2016 00:20, Jakub Rakus wrote:

    > Od kilku lat nikt go nie ruszył, albo to za małą wartość przedstawia,
    > albo nikomu nie chce się bawić z obcinaniem łańcucha, na którym wisi.

    Praktyka pokazała, że przydaje im się wszystko. Z mojej okolicy zniknął
    trzepak, kratka przed wejściem do wycierania butów i wiele innych.
    K.

  • 23. Data: 2016-09-10 11:25:22
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jakub Rakus pisze:

    > Od kilku lat nikt go nie ruszył, albo to za małą wartość przedstawia,
    > albo nikomu nie chce się bawić z obcinaniem łańcucha, na którym wisi.

    A łańcuch czym i do czego przymocowany?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 24. Data: 2016-09-10 14:57:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > No ale nie to było problemem. :-)

    Cytat:

    "Fajnie jakby bateria starczała min. na rok i była sygnalizacją słabej
    baterii."

    Bezbateryjny spełnia pierwszy warunek a drugi jest obsolete. Ośmielam
    się więc twierdzić że to było problemem i to jest jedno z rozwiązań tego
    problemu. Czy za drogie? - a kto bogatemu zabroni?
    ---
    Nie nie nie, było, że "elektronika zardzewiała", więc z tego, że baterii nie
    trzeba wymieniać wcale nie wynika, że nie zardzewieje i w efekcie będzie
    działało przez rok.

    > Dobra, stoi gdzieś na Ali przy takim albo podobnym, że wodoodporne. W
    > ogóle dużo tam znalazłem wodoodpornych to na pewno coś da się wybrać.
    > Także w polskich portalach pewnie.

    Wszystkie dzwonki *zewnętrzne* jakie widze np. w Praktikerze są
    bryzgoszczelne. Jeden wytrwal 2 lata na deszczu bez żadnych osłon, potem
    szlag trafił odbiornik. Drugi zbliża się do tego wyniku. Natomiast w
    żadnym bateria nie wytrwała roku, zabija ją zima.
    ---
    Ale stało, że temu, kto pytał, nawet "po wymianie baterii nie działał", więc
    ta wodoszczelność równie istotną kwestią jest jak trwałość zasilania. Może
    ten twój dzwonek jest także wodoszczelny, więc nadaje się.

    Ja ciągle szukam czegoś co "będzie można zintegrować z infrastrukturą" i
    będzie się dało łatwo zamontować (czyli najlepiej nalepię) i nikt mi tego
    nie ukradnie (lub jak ukradnie to nie będę płakał bo tanie i drugie kupię
    lub tp) i ... (nie wiem co tam jeszcze).

  • 25. Data: 2016-09-10 17:29:43
    Od: HF5BS <h...@j...pl>

    W dniu 09.09.2016 o 23:53 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:

    > Jakieś z kompletu i Auchana :D

    > Taki moduł działa mi zazwyczaj ~3 lata na jakiś obleśnych paluszkach z
    > Carrefour. Zadziwiające, co jakieś 200 sekund nadaje przeciez paczkę i
    > siedzi w temperaturach fatalnych.

    A mój na alkalicznych i nadaje do ok. pół minuty chyba.
    Ciekawe, do ilu dociągnie tej zimy, pomyślałem, dokupić sobie dwa takie
    moduliki i lipować (stacja obsługuje do 3 wynosów), ile jest a. w
    zamrażarce, b. w środku lodówki. Wyjdzie na to, czy lepiej colę wystawić
    na balkon, czy w lodówce pomrozić...

    > Dzwoniki natomiast te co miałem/mam mają taka mała baterię, A5 bodaj.
    > Kiedy przychodzi mróz dzwonek czasem nie działa, jak jest cieplej to
    > znowu działa, ale wiosną trzeba wymieniać baterie bo pada kompletnie.
    >
    > Kiedyś wystawie nówkę na mróz i zobaczę czy ona tak sama z siebie.

    A rzeczywiście, ciekawe, ile da radę!?

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"

  • 26. Data: 2016-09-10 23:13:38
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-09-09 o 20:07, Irokez pisze:

    > A może zestaw sobie Zamela extrafree RND-01 (lub RNP-02 plus dowolny
    > guzik) oraz odbiornik ROP-01 i jaki tam chcesz dzwonek, gong, itp.

    Albo dla niepoznaki daj klawisz wyglądający, jak "zwykły" sieciowy:

    http://www.zamel.pl/pl,148,714,przycisk_bezprzewodow
    y_hermetyczny_pdh991.html

    Takiego raczej nikt nie zakosi.

    Zauważyłem u Zamela jeszcze bezbateryjny:

    http://www.zamel.pl/pl,146,4867,dzwonek_bezprzewodow
    y_bezbateryjny_samba_st950.html

    Ciekawy wynalazek, może być niegłupie.

    --