  • 11. Data: 2014-02-24 20:48:39
    Temat: Re: Bezprzewodowy internet
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-02-24 20:42, dizel pisze:

    > Aero ma swoje ograniczenia niestety no i jakość jest coraz gorsza bo
    > użytkowników przybywa, nawet nie chodzi o użytkowników aero ale plusa,
    > a oni mają wyższy priorytet na nadajnikach więc użytkownicy aero są
    > zrzucani na sam koniec, Od kilku miesięcy nie tylko u mnie ale i u
    > znajomych zauważyłem znaczne pogorszenie, wiadomo zależy też od
    > lokalizacji ale generalnie nie za ciekawie to wygląda.
    > Jak komuś nie szkoda kartę można zamówić, kwota w sumie wyjdzie około
    > 30 zł to nie majątek i przetestować u siebie jak to działa.
    >
    > Pozdrawiam

    Tylko to czekanie na kartę trochę długie, zamówiłem bezpłatne trzy
    startery z play po 300 MB to na trochę mi wystarczy. Jeszcze pomyślę nad
    tym areo2 bo faktycznie korzystanie bez opłat wydaje się fajną rzeczą.
    Pozdrawiam Dan

  • 12. Data: 2014-02-24 21:00:42
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-02-24 20:48, DanW pisze:

> [...]
    > startery z play po 300 MB to na trochę mi wystarczy. Jeszcze pomyślę nad
    > tym areo2 bo faktycznie korzystanie bez opłat wydaje się fajną rzeczą.
    Sprawdziłem i z tym modemem nie działa więc ewentualne wypróbowanie
    aero2 wiązało by się z zakupem nowego modemu. Nie wiem na ile to
    opłacalne by było.
    Pozdrawiam Dan.

  • 13. Data: 2014-02-24 21:03:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Feb 2014 19:33:56 +0100 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > Abonament to nie za bardzo się orientuję, a na kartę to na dzień
    > dzisiejszy Plus wydaje się być bezkonkurencyjny.

    a mają coś nowego? bo do tej pory to play miał 15G/125zł

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2014-02-24 21:59:59
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Chyba już za późno :(
    weź mnie nie strasz, ze 2 tygodnie temu działało....

    ToMasz

  • 15. Data: 2014-02-24 22:03:55
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-02-24 21:59, ToMasz pisze:

    > weź mnie nie strasz, ze 2 tygodnie temu działało....
    >
    > ToMasz
    Poczytaj sobie, ponoć już nie działa. Z allegro też jakby "wyparowały"
    te oferty, nie sprawdziłem osobiście i może to plotka ale coś jest na
    rzeczy.
    Pozdrawiam Dan.

  • 16. Data: 2014-02-24 22:06:54
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 24 Feb 2014 21:59:59 +0100, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    >weź mnie nie strasz, ze 2 tygodnie temu działało....

    "Orange Polska Nie wycofaliśmy bonów, ale zmieniamy proces techniczny,
    wprowadzamy inny sposób aktywacji kodów. Wkrótce (ok. miesiąca) usługa
    na nowo pojawi się w sklepach w szerszej niż do tej pory dystrybucji."
    Co to oznacza można się domyślić, bonów już nie kupisz, chyba że
    wcześniej kupiłeś więcej możesz ładować, czy doładuje myślę że tak bo
    promocja jeszcze wisi na stronie.
    Nie można wygenerować nowych kodów w punktach w których były dostępne.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2014-02-24 22:13:34
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-02-24 22:06, dizel pisze:

> [...]
    > promocja jeszcze wisi na stronie.
    > Nie można wygenerować nowych kodów w punktach w których były dostępne.

    Pewnie nie będą się po nowemu przekładać na transmisję danych bo to się
    im nie opłacało.
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-02-25 04:54:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qrt" x838d0gl1yg4.mzm9tdyz8xkz$....@4...net

> [...]
    > ale prawde powiedziawszy już wole kupić jakiś pakiet
    > niż sie z tym męczyć bo o komfortowym korzystaniu

    Ja na Aero2 nie narzekam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2014-02-25 11:40:43
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-24, o godz. 20:34:05
    DanW <m...@g...pl> napisał(a):

    > cenna uwaga, dziękuję

    I nie mająca wiele wspólnego z rzeczywistością. Jakoś bez problemu
    siedzi od półtora roku karta Aero2 w iPad-zie i nie widzę problemów. A
    jeździ toto naprawdę sporo. Problem jest zwykle z tym że użytkownicy
    oczekują że będzie to działało z taka prędkością jak pakiety
    komercyjne. Jeśli zaakceptuje się że to jest 0,5Mbps to po prostu
    działa.

    Zdrówko

  • 20. Data: 2014-02-25 11:45:49
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-24, o godz. 21:00:42
    DanW <m...@g...pl> napisał(a):

    > Sprawdziłem i z tym modemem nie działa więc ewentualne wypróbowanie
    > aero2 wiązało by się z zakupem nowego modemu. Nie wiem na ile to
    > opłacalne by było.

    Zerknij czy nie masz jakiegoś telefonu który może robić za router.

    Zdrówko