  • 11. Data: 2009-01-22 09:03:57
    Temat: Re: Bielizna termoaktywna ???
    Od: micek <m...@o...pl>

    > *** Chce mniej odczuwac skutki pocenia sie przy jednoczesnej
    >minimalnej izolacji cieplnej. Zima i

    [ciach... ma byc sucho i nie goraco (no to pampers :-D )]

    a tak serio, to te warunki spelni Ci wlasnie gotherm, wybierz bluze z
    dlugim rekawem i takim polgolfem, jak masz kurtke z membrana to na
    dojazdowce przy nie zbyt szalenczych predkosciach da rade, ew. na
    dojadowkje mozesz zalozyc jakas piracka chustke zeby zaslonic nia szyje
    a w lesie chustke w kieszen, a na drodze powrotnej znow na szyje :-)

    golf bawelniany jak jest suchy to jest cieplejszy niz gotherm (gotherm
    nie jest wcale cieply) ale jak jest mokry to jest w nim sporo zimniej
    niz w suchutkim wciaz gothermie

    ogolnie ciuchy "wyczynowe" powinny byc obcisle, wtedy ten ciuch dotyka
    Cie wszedzie i z kazdego miejsca zabiera pot, w miejscach gdzie Cie nie
    dotyka nie dziala.... dlatego jak mowilem, dopasuj rozmiar tak zeby byl
    obcisly

    > jesli przy wiekszej predkosci bedzie ten sam efekt co suche cienkie
    kalesony
    > i cienki golf bawelniany (ktorych obecnie uzywam) to mi w zupelnosci
    > wystarczy.

    bedzie efekt :-)

    obalmy jeszcze jeden mit, po powrocie do domu po meczacej wycieczce i Ty
    i ciuchy bedziecie suszi, ale i tak warto je wrzucic do prania i
    wskoczyc pod prysznic :-) te ciuchy naprawde dzialaja ale nie sa cudowne ;-)
    pozDRowionka
    micek

    --

    Gorzów Wlkp - miasto przyjazne :-D