  • 1. Data: 2009-01-21 18:27:19
    Temat: Fajny program z TVN turbo o akumulatorach
    Od: m...@g...com

    Polecam , sam oglądałem z ciekawością.
    http://video.google.pl/videoplay?docid=-766797396823
    0049895&hl=pl

    pozdrawiam

    Kurczak
    W-wa Ursynów
    GS500F 2006r

  • 2. Data: 2009-01-21 20:14:51
    Temat: Re: Fajny program z TVN turbo o akumulatorach
    Od: "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk>

    >Kurczak wrote
    >Polecam , sam oglądałem z ciekawością.
    >http://video.google.pl/videoplay?docid=-76679739682
    30049895&hl=pl

    To ja sie tak po preclowemu czepne:
    9m:09s - "oczko swieci na czarno". Niestety nigdy nie widzialem czegos
    takiego, ale chetnie zobacze :-)

    pozdrawiam
    Michal
    FJS600

  • 3. Data: 2009-01-22 01:46:48
    Od: marider <m...@g...pl>

    michal pisze:
    > To ja sie tak po preclowemu czepne:
    > 9m:09s - "oczko swieci na czarno". Niestety nigdy nie widzialem czegos
    > takiego, ale chetnie zobacze :-)

    Dokladnie to samo pomysallem, aczkolwiek slyszalem o czyms takim takim
    jak promieniowaanie ciala doskonale czarnego (OIDP) ale to troche inne
    zagadnienie niz diody. Fizyka b.fajna i ciekawa rzecz ;)

    Pzdr
    --
    marider po imprezce garazowej ;>
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 4. Data: 2009-01-22 08:06:53
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "marider"
    >Dokladnie to samo pomysallem, aczkolwiek slyszalem o czyms takim takim
    >jak promieniowaanie ciala doskonale czarnego (OIDP) ale to troche inne
    >zagadnienie niz diody.

    Ale ciało doskonale czarne świeci "normalnie" - na "biało"
    (tak, wiem, że to rażące uproszczenie; prawo Wiena i takie tam...)

    >Fizyka b.fajna i ciekawa rzecz ;)

    Jeszcze trzeba ją rozumieć :-P

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Wow---I never thought anybody would tweak me
    .\....@e...eu.org.\.\. here.(TeX)

  • 5. Data: 2009-01-22 13:37:41
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    michal pisze:
    0049895&hl=pl

    > To ja sie tak po preclowemu czepne:
    > 9m:09s - "oczko swieci na czarno". Niestety nigdy nie widzialem czegos
    > takiego, ale chetnie zobacze :-)

    Bzdury chłop opowiada w tym filmie, tam nie ma żadnej zielonej diody
    tylko aerometr w postaci zielonej kuleczki której pływalność zależy od
    gęstości elektrolitu ( a ta jak wiemy ma ścisły związek ze stanem
    naładowania akumulatora) i jak utonie to jej nie widać i mamy "oczko"
    czarne.
    Ale tak to jest jak ktoś udaje że zna się na wszystkim od samochodów,
    CB, przez jazdę na moto, montowanie sracza, borowanie otworów, spawanie
    i strzyżenie trawnika...

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 6. Data: 2009-01-22 14:27:12
    Od: Magic <m...@w...pl>

    moonraker pisze:

> [...]
    > Ale tak to jest jak ktoś udaje że zna się na wszystkim od samochodów,
    > CB, przez jazdę na moto, montowanie sracza, borowanie otworów, spawanie

    Prawdziwy menszczyzna zna sie na wszystkim.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 7. Data: 2009-01-23 12:24:13
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Magic" napisał w wiadomości news:gl9voc$ocb$1@news.onet.pl...
    moonraker pisze:

    >Prawdziwy menszczyzna zna sie na wszystkim.

    Z ust mi to wyjąłeś.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 8. Data: 2009-01-23 21:00:15
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Magic pisze:
    > Prawdziwy menszczyzna zna sie na wszystkim.

    I jest zawsze ogolony :-)
    (przynajmniej tak twierdzil Szef mojej kompani)

  • 9. Data: 2009-01-24 10:52:59
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    N1 napisał(a):

    > I jest zawsze ogolony :-)
    > (przynajmniej tak twierdzil Szef mojej kompani)

    Musi kryptogej? ;)

  • 10. Data: 2009-01-29 08:32:25
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 22 Jan 2009 14:37:41 +0100, moonraker napisał(a):

    > Ale tak to jest jak ktoś udaje że zna się na wszystkim od samochodów,
    > CB, przez jazdę na moto, montowanie sracza, borowanie otworów, spawanie
    > i strzyżenie trawnika...

    Adam Plaszczyca prowadzi program na TVN Turbo?