  • 1. Data: 2019-06-19 10:28:52
    Temat: Bilans akcji w Lublinie jest zatrważający
    Od: p...@g...com

    6021,akcja-predkosc-na-ulicach-lublina-policjanci-ru
    szyli-w-poscig.html#a=66&c=159&t=7&g=c&s=BoxNewsLink

    amator, nawet drzwi nie zablokowal :-)

  • 2. Data: 2019-06-19 11:35:29
    Temat: Re: Bilans akcji w Lublinie jest zatrważający
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-06-19 o 10:28, p...@g...com pisze:

    6021,akcja-predkosc-na-ulicach-lublina-policjanci-ru
    szyli-w-poscig.html#a=66&c=159&t=7&g=c&s=BoxNewsLink

    > amator, nawet drzwi nie zablokowal :-)

    Jeszcze młody więc miał auto bez automatycznej blokady drzwi.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-06-19 11:42:53
    Od: p...@g...com

    --Jeszcze młody więc miał auto bez automatycznej blokady drzwi.

    kolesiowi na swiatlach wsiadl jakis czubek z nozem, od tego czasu w kazdym aucie mam
    to wlaczone

  • 4. Data: 2019-06-21 16:25:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-06-19 o 11:42, p...@g...com pisze:

    > --Jeszcze młody więc miał auto bez automatycznej blokady drzwi.
    >
    > kolesiowi na swiatlach wsiadl jakis czubek z nozem, od tego czasu w kazdym aucie
    mam to wlaczone

    Żadnemu znajomemu nikt nie wsiadł, mi też więc żartuje że to
    dobry amerykański wynalazek dla starszych panów żeby im młódki
    z samochodu nie uciekały.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2019-06-21 18:53:57
    Od: p...@g...com

    To blokuje zamki tylko z zewnątrz. To o czym piszesz to inna blokada która ma
    zapobiec otwieraniu drzwi z wewnątrz przez np dzieci.

  • 6. Data: 2019-06-21 22:53:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-06-21 o 18:53, p...@g...com pisze:
    > To blokuje zamki tylko z zewnątrz. To o czym piszesz to inna blokada która ma
    zapobiec otwieraniu drzwi z wewnątrz przez np dzieci.

    Tego typu blokady jakie widziałem blokowały zawsze z obu stron.
    Jedyna różnica że siedząc wewnątrz można blokadę zwolnić
    (jak wiemy gdzie nacisnąć). Z zewnątrz to tylko pilotem
    lub kluczykiem.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2019-06-21 23:08:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2019 o 22:53 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Tego typu blokady jakie widziałem blokowały zawsze z obu stron.
    > Jedyna różnica że siedząc wewnątrz można blokadę zwolnić
    > (jak wiemy gdzie nacisnąć). Z zewnątrz to tylko pilotem
    > lub kluczykiem.

    We wszystkich autach jakie miałem (i mam) była osobna blokada "z zewnątrz"
    (aktywowana guzikiem lub po przekroczeniu 5-7km/h) i osobna blokada
    "dziecięca" - blokująca drzwi i okna w drugim rzędzie, aktywowana osobnym
    guzikiem.

    W wawie miałem ze dwa razy sytuację, w której jakiś obszymurek, szarpał mi
    za tylne drzwi na światłach i liczył pewnie na łatwy łup w postaci
    laptopa/torby.

    TG

  • 8. Data: 2019-06-22 12:39:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > zewnątrz" (aktywowana guzikiem lub po przekroczeniu 5-7km/h) i osobna
    > blokada "dziecięca" - blokująca drzwi i okna w drugim rzędzie,

    Wymienisz te auta?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2019-06-23 13:53:29
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2019 o 12:39 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Wymienisz te auta?

    Z ostatnich to kia - sorento i sportage. Poprzednie to citroen grand
    picasso i renówka - grand scenic.
    Jeszcze wcześniej miał to modus. Auta które miałem przed 2000 nie miały
    żadnej blokady, ani dziecięcej ani napadowej.

    W kia poszli do przodu, mogę sobie definiować przy jakiej prędkości auto
    samo blokuje drzwi i klapę bagażnika. W kabinie mam osobny guzik do
    blokady dziecięcej drzwi (nie otworzą z wewnątrz) i osobny guzik do
    blokady dziecięcej okien (nie opuszczą tylnych okien).

    TG