  • 1. Data: 2019-06-18 21:18:36
    Temat: Próba celowego rozjechania, ale brak dowodów
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    (postnąłem na p.s.p., ale może tu też mi podpowiecie)

    Czy w przypadku, gdy samochód świadomie i celowo próbował mnie rozjechać
    (jechałem skuterem), ale nie mam żadnych dowodów, jest sens w ogóle to
    zgłaszać? Jest jeden niewiarygodny świadek (palant jechał z pasażerką),
    mam też wyraźne zdjęcie samochodu, ryja i rejestracji.

  • 2. Data: 2019-06-18 21:57:52
    Temat: Re: Próba celowego rozjechania, ale brak dowodów
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 18.06.2019 o 21:18, Queequeg pisze:
> [...]
    > zgłaszać? Jest jeden niewiarygodny świadek (palant jechał z pasażerką),
    > mam też wyraźne zdjęcie samochodu, ryja i rejestracji.

    Marne szanse, mnie tak kiedyś na chodniku puknął w nogi bo mu
    przeszkadzało ze pieszy jest na chodniku.
    "Dama" z fotela pasażera zeznała że ja się na maskę rzuciłem
    a mojego syna nawet nie zapytali, bo nieletni.
    Nie wiem czy nawet dostał mandat za jadę po chodniku,
    oddzielony od jedni barierkami.

    Jedyny chyba sposób to mieć coś ostrego w ręku (klucze) i upadając na
    maskę zarysować lub mocno wgnieść. Nie można tego robić specjalnie
    bo wtedy będzie Twoja wina ale jak potrąci i upadasz, no cóż...
    Wtedy jakikolwiek monitoring czy kamerka będzie po Twojej stronie.

    --
    --- xyz

  • 3. Data: 2019-06-19 12:10:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
> [...]
    >pasażerką),
    >mam też wyraźne zdjęcie samochodu, ryja i rejestracji.

    No i co - myslisz, ze pasazerka zezna, ze kierowca powiedzial
    "patrz - zaraz rozjade tego skuterka" ?

    Bo inaczej to jakie celowe ?

    J.