  • 1. Data: 2019-06-18 13:10:29
    Temat: A4 korki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    widze ze nikt nie ostrzegal, a tu wakacje ida.

    Bramki na A4 pod Wroclawiem (Karwiany) sa w remoncie i tworza sie
    dlugie korki - w niedziele bylo 55 minut w/g googla.

    Wczesniejszy zjazd Wroclaw Wschod tez sie korkuje.

    Wiec odpalajcie googla czy inna nawigacje i nie dziwcie sie, gdy kaze
    Wam zjechac z autostrady.

    A na ~40km przed Wroclawiem warto przeliczyc trase ...

    J.

  • 2. Data: 2019-06-18 18:59:45
    Temat: Re: A4 korki
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-06-2019 o 13:10, J.F. pisze:
    > widze ze nikt nie ostrzegal, a tu wakacje ida.
    >
    > Bramki na A4 pod Wroclawiem (Karwiany) sa w remoncie i tworza sie dlugie
    > korki - w niedziele bylo 55 minut w/g googla.

    Ale to się nie ma niedługo skończyć?

  • 3. Data: 2019-06-19 07:36:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-06-18 18:59, Cavallino wrote:

    > Ale to się nie ma niedługo skończyć?

    Na razie rozwalają jedynie nieużywane bramki na A2.
    Nowy system nie wiadomo kiedy wejdzie, a i tak z tego co piszą to będzie
    to działać tak jak teraz ViaAuto, czyli będzie szlaban, przed którym
    trzeba będzie wyhamować prawie do zera (obym się mylił).
    Jakby nie mogli wprowadzić tego co jest w SK lub HU...

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 4. Data: 2019-06-19 08:28:18
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-06-19 o 07:36, Mirek Ptak pisze:
    > Jakby nie mogli wprowadzić tego co jest w SK lub HU...

    Bo dobre rozwiązania bronią się same, a sprzedawcy złych muszą dawać
    łapówki.
    No i osoby decyzyjne stoją przed wyborem: wziąć dobre, czy złe + kasa do
    kieszeni. Trudny wybór?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2019-06-19 10:11:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ale to się nie ma niedługo skończyć?

    Jakos tak, ale jak sie troche opozni ... odpalac nawigacje i wierzyc.

    No i w sumie ... wyremontuja jedne, to powinni sie brac za nastepne ?

    J.

  • 6. Data: 2019-06-19 10:19:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    .
> [...]
    >którym trzeba będzie wyhamować prawie do zera (obym się mylił).
    >Jakby nie mogli wprowadzić tego co jest w SK lub HU...

    No - poniekad nie moga - tzn tyle tych umow natworzyli, ze teraz nie
    bardzo moga.

    A winni:
    -Jaruzelski, Gierek, Balcerowicz ... wszystkich nie wymienie, bo chyba
    bym musial do 17 wieku zejsc ..
    -ciagle mi sie wydaje, ze Buzek, ale moze obrazam,
    -Pol Wincenty
    -my wszyscy, co winietkom powiedzielismy NIE. W wersji Pola :-)

    Teraz cos slysze, ze na A2 wprowadzaja jakas aplikacje na telefon -
    mozna zaplacic z gory, system rozpozna nr rejestracyjne i wpusci ...

    J.

  • 7. Data: 2019-06-19 10:21:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Bo dobre rozwiązania bronią się same, a sprzedawcy złych muszą dawać
    >łapówki.
    >No i osoby decyzyjne stoją przed wyborem: wziąć dobre, czy złe + kasa
    >do kieszeni. Trudny wybór?

    Tylko wiesz - autostrady sa dobre, ale ze nas "nie bylo stac", to
    trzeba bylo dac łapówkę, aby powstaly.
    A teraz umowa obowiazuje.

    J.

  • 8. Data: 2019-06-19 10:25:12
    Od: p...@g...com

    --A teraz umowa obowiazuje.

    Amen. i tak bedzie do konca swiata :-)

  • 9. Data: 2019-06-19 11:47:34
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-06-19 10:19, J.F. wrote:
    > -my wszyscy, co winietkom powiedzielismy NIE. W wersji Pola :-)

    Sam gardłowałem (pewnie w nadziei, że będą darmowe), jakbym mógł się
    cofnąć w czasie i odszczekać...

    Pozdrawiam - Mirek

  • 10. Data: 2019-06-19 11:52:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>