  • 1. Data: 2015-02-26 12:57:43
    Temat: Billing w pdf
    Od: Marek <f...@f...com>

    Dlaczego Plus generuje billing w pdf jako bitmapa a nie text? Mam 60
    stron bilingu i nie da się nic wyszukiwać w dokunencie. Czy inni
    operatorzy generują takie same lamerskie pdfy?

    To jest ogólnie jakaś epidemia, inne instytucje podobnie, kiedy
    skończy się takie generowanie pdfów??

    --
    Marek

  • 2. Data: 2015-02-26 13:42:12
    Temat: Re: Billing w pdf
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek napisa?(a):

    > Dlaczego Plus generuje billing w pdf jako bitmapa a nie text?

    Właśnie wczytałem do Acrobata ten, który ja dostaje i to nie jest
    bitmapa tylko tekst. Nawet edytować mogę.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 3. Data: 2015-02-26 13:48:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    januszek napisa?(a):

    > Właśnie wczytałem do Acrobata ten, który ja dostaje i to nie jest
    > bitmapa tylko tekst. Nawet edytować mogę.

    Cofam to. Faktycznie, to są pola tekstowe w które wstawiono małe bitmapy
    z obrazkiem treści. vide: http://januszek.info/biling-plus.png

    To chyba sprawa dla UOKiK.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 4. Data: 2015-02-26 14:35:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości grup
    januszek napisa?(a):
> [...]
    > bitmapa tylko tekst. Nawet edytować mogę.

    >Cofam to. Faktycznie, to są pola tekstowe w które wstawiono małe

    Ciekawe ... ale to moze byc sprawa uzytego konwertera, albo np uzycia
    jakiejs ambitnej czcionki ...

    J.

  • 5. Data: 2015-02-26 14:44:10
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    > generują takie same lamerskie pdfy?
    >
    > To jest ogólnie jakaś epidemia, inne instytucje podobnie, kiedy skończy

    PLAY jako operator taki sobie, ale bilingi generuje
    oprawnie do pobrania jako XLS lub CSV.
    https://www.anonimg.com/img/c58984b994abc082d759a674
    8699a3ca.png
    Orange umożliwia pobranie w podobnych dogodnych
    do obróbki formatach.
    Może chodzi o utrudnienie analizy kosztów i
    co za tym idzie utrudnienie porównania ofert u innych operatorów.

    --
    Paskuda03

  • 6. Data: 2015-02-26 14:50:39
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-02-26 o 14:35, J.F. pisze:

    > Ciekawe ... ale to moze byc sprawa uzytego konwertera, albo np uzycia
    > jakiejs ambitnej czcionki ...

    Wygenerowanie takiego pdf jest banalnie proste i tanie, sam w robocie
    nie raz takie coś generowałem. Tyle, że faktycznie taki pdf jest
    niewiele wart, jako pdf. Acrobat traktuje go jak plik graficzny.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 7. Data: 2015-02-26 15:45:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 26 Feb 2015 14:35:43 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ciekawe ... ale to moze byc sprawa uzytego konwertera, albo np
    uzycia
    > jakiejs ambitnej czcionki ...

    Nie używaj eufemizmów, to się nazywa lamerstwo.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2015-02-26 21:03:48
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 26 Feb 2015 12:57:43 +0100, Marek napisał(a):

    > Dlaczego Plus generuje billing w pdf jako bitmapa a nie text? Mam 60
    > stron bilingu i nie da się nic wyszukiwać w dokunencie. Czy inni
    > operatorzy generują takie same lamerskie pdfy?

    U mnie działa, tzn. mogę bez problemu wyszukiwać tekst w Adobe Reader na
    billingu z Plusa.
    Nie wiem, czy link będzie działał:
    http://w20.wrzuta.pl/obraz/9WXn1rxrxVB/billing

    --
    GLaF

  • 9. Data: 2015-02-27 18:43:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-02-26 o 12:57, Marek pisze:
> [...]
    > operatorzy generują takie same lamerskie pdfy?
    >
    > To jest ogólnie jakaś epidemia, inne instytucje podobnie, kiedy skończy

    Tak OT

    Kiedyś Sejm generował pdfy z ustawami z pojedynczymi bitmapami na
    stronach. Tłumaczyli się tym że taki jest bezpieczniejszy i trudniej go
    zmienić. Ale jak się okazało przekazywanie dokumentów między komórkami
    organizacyjnymi odbywało się na zasadzie skanuj/drukuj.
    Kupiono sprzęt za kupę szmalu i trzeba było bronić decyzji o zakupie :-)

  • 10. Data: 2015-02-27 19:44:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" napisał w wiadomości

> [...]
    >komórkami organizacyjnymi odbywało się na zasadzie skanuj/drukuj.
    >Kupiono sprzęt za kupę szmalu i trzeba było bronić decyzji o zakupie

    Ustawy to chyba nie, albo bardzo dawno.
    Natomiast maja w obrazkach:
    -stare przepisy, w tym ustawy - co sie dziwic, skanowanie jest
    szybkie, przepisywnie wolne :-)
    -rozporzadzenia ... co sie dziwic, ministrowie im slac nie musza,
    -jak piszesz - korespondencje miedzy komorkami ... ale posel ma zlozyc
    pismo, to sklada. Wymagac od niego, aby dolaczyl plik w wordzie ?
    odpowiedzi, opinie - najwyrazniej tez sa na papierze.

    J.