  • 1. Data: 2015-02-26 15:01:46
    Temat: żenująca oferta PLUSa w abonamencie
    Od: Tomasz R <k...@g...com>

    W porównaniu do T-Mobile lub Play - Plus ma bardzo żenującą ofertę w abonamencie.

  • 2. Data: 2015-02-26 15:22:12
    Temat: Re: żenująca oferta PLUSa w abonamencie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz R napisa?(a):

    > W porównaniu do T-Mobile lub Play - Plus ma bardzo żenującą ofertę w
    > abonamencie.

    IMO porownywalne sa. Co konkretnie Ciebie zażenowało?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 3. Data: 2015-02-26 15:28:38
    Od: Tomasz R <k...@g...com>

    Płatne MMSy w abonamencie oraz mała ilość MB w pakiecie.

    To co daje T-Mobile za 29.90 w Plusie za 59,90.

  • 4. Data: 2015-02-26 16:30:29
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Tomasz R
    naskrobał(a):

    > To co daje T-Mobile za 29.90 w Plusie za 59,90.

    Plus zawsze strzelał z ofertą w segment biznes olewając użyszkodnika
    pojedynczego.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Misie powróciły do domu.

  • 5. Data: 2015-02-26 23:30:12
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-02-26 o 15:01, Tomasz R pisze:

    > W porównaniu do T-Mobile lub Play - Plus ma bardzo żenującą ofertę w abonamencie.

    Bo wszystkie "dzieci" Solarza są żenujące.

  • 6. Data: 2015-02-27 10:13:07
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    PlaMa <m...@w...pl> wrote:

    > Bo wszystkie "dzieci" Solarza są żenujące.

    Żenujące jest, gdy jakiś głąb przekręca czyjeś nazwisko.
    Żenujące jest, gdy jakiś niewykształcony jełop notorycznie pisze "jakiś"
    zamiast "jakichś".
    Żeby nie przedłużać - głupiś.

  • 7. Data: 2015-02-27 10:22:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 27 Feb 2015 09:13:07 GMT, Andrzej <n...@i...invalid> wrote:
    > Żenujące jest, gdy jakiś głąb przekręca czyjeś nazwisko.
    > Żenujące jest, gdy jakiś niewykształcony jełop notorycznie pisze
> [...]

    Głupichś nie sieją...

    --
    Marek

  • 8. Data: 2015-02-27 10:59:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    PlaMa wrote:

    > Bo wszystkie "dzieci" Solarza są żenujące.

    i dlatego tak dobrze im się wiedzie?
    Bo powinien dać Ci wszystko za darmo?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2015-02-27 13:06:46
    Od: Gustaw K <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 lutego 2015 10:13:10 UTC+1 użytkownik Andrzej napisał:

    > Żenujące jest, gdy jakiś głąb przekręca czyjeś nazwisko.
    > Żenujące jest, gdy jakiś niewykształcony jełop notorycznie pisze "jakiś"
    > zamiast "jakichś".
    > Żeby nie przedłużać - głupiś.

    Żenujące jest mieć w mailu MARIUSH zamiast MARIUSZ, gdyż to zniekształcanie polskiego
    języka na poziomie imperaktywnym.

  • 10. Data: 2015-02-27 21:36:09
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Tomasz R wrote:
    > Płatne MMSy w abonamencie oraz mała ilość MB w pakiecie.
    >
    > To co daje T-Mobile za 29.90 w Plusie za 59,90.

    play jest znany z tego że jeżeli w abo ma tanie rozmowy to sms/mms
    jest 2x droższy zresztą internet tak samo