  • 1. Data: 2009-05-23 16:42:28
    Temat: Blokowanie reklam SMS - wszyscy operatorzy
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Ze względu na tabelkę podaję link:

    http://docs.google.com/View?id=df9wd6tb_8gx2tfvhj

    Pozdrawiam
    Tony

  • 2. Data: 2009-05-23 19:55:03
    Temat: Re: Blokowanie reklam SMS - wszyscy operatorzy
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> wrote in message
    news:c9jx6ub5dm47$.1ht1n3ipf98vf$.dlg@40tude.net...
    > Ze względu na tabelkę podaję link:
    >
    > http://docs.google.com/View?id=df9wd6tb_8gx2tfvhj

    Zanim przeszedlem do Play Fresh mialem orange. Dostawalem tony spamu sms, teraz
    nic. W orange udalo mi sie powstrzymac otrzymywanie spamu za pomoca wyslania
    żądania zablokowania spamu. Podalem przy tym numery, z ktorych dostawalem te
    smsy:

    71377
    7131
    7366
    72830
    8089
    8100
    73501
    8061
    190
    8099
    7171
    7189
    73000
    71501
    7646
    71003
    71001
    7156
    7377
    2279
    76000
    71199
    7165
    7007
    7199
    7667
    3333
    7165
    71930
    74555
    79980
    7156
    79969
    70011
    72930
    7125
    72330
    7366
    7189
    74330
    7299
    72830
    72930
    71377
    7131
    73000
    7199
    7928
    140
    7269
    72830
    71501
    7428
    51077
    7165
    50000
    71561
    72555
    71199

  • 3. Data: 2009-05-23 21:06:05
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sat, 23 May 2009 18:42:28 +0200, Tony napisał(a):

    > Ze względu na tabelkę podaję link:
    >
    > http://docs.google.com/View?id=df9wd6tb_8gx2tfvhj
    >
    > Pozdrawiam
    > Tony

    a ten sms o tresci NIE np. w erze to platny jest, czy gratisowy?

    --
    jg

  • 4. Data: 2009-05-24 06:33:52
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent jg nadaje:

    > a ten sms o tresci NIE np. w erze to platny jest, czy gratisowy?

    Nieistotne, i tak nie działa.

  • 5. Data: 2009-05-24 08:49:50
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Właśnie rozpoczynam batalię z Orange

    Więcej na pl.soc.prawo w wątku 'niechciane sms'y reklamowe, a ustawa o
    ochronie danych osobowych'
    Będę na bieżąco opisywał jak na moje pismo reaguje operator i czy moje
    działania są skuteczne.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 6. Data: 2009-05-24 08:54:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Flo pisze:
> [...]
    > ochronie danych osobowych'
    > Będę na bieżąco opisywał jak na moje pismo reaguje operator i czy moje

    Czy do wysyłania smsów reklamowych potrzebne są dane osobowe?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-05-24 10:08:34
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Liwiusz wrote:

    > Czy do wysyłania smsów reklamowych potrzebne są dane osobowe?

    Nie wytłumaczysz :-(

    M.

  • 8. Data: 2009-05-24 12:56:07
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Czy do wysyłania smsów reklamowych potrzebne są dane osobowe?

    A pofatygowałeś się chociaż zajrzeć na tą grupę i poczytać o co chodzi?

  • 9. Data: 2009-05-24 18:28:55
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Flo wrote:

    > A pofatygowałeś się chociaż zajrzeć na tą grupę i poczytać o co chodzi?

    A czy Ty wiesz, co to są dane osobowe?

    M.

  • 10. Data: 2009-05-24 19:28:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 May 2009 20:28:55, Maciej Bebenek
    >A czy Ty wiesz, co to są dane osobowe?

    Jak to zwykle ustawa jest nieprecyzyjna.

    Dane pozwalajace ustalic konkretna osobe ...
    nr telefonu, rejestracyjny pojazdu, adres dana jest ?

    Policja nie ma problemu z ustaleniem wlasciciela :-)

    J.