  • 1. Data: 2009-05-23 14:00:08
    Temat: czy z komórki da sie wysłać faks?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    witam

    Potrzebuje wysłać faks. Zazwyczaj podłączałem komputer do telefonu
    stacjonarnego... z którego zrezygnowałem 2 lata temu. Sprawa jest pilna,
    niemam zadnego Viopa który świadczy usługi faksowe. najlepiej by mi
    było "spiąć" jakiś telefon GSM (Siemens s55 albo coś z WM) który by
    robił za zwykły modem (NIE GPRS) i smignąć jedną kartke.
    1. da sie tak? ( czy jest to technicznie możliwe)
    2. macie jakies sprawdzone rozwianie?
    3. Cz Poczta świadczy takie usługi ( Wiem O.T.)

    Dzieki

    ToMasz

  • 2. Data: 2009-05-23 14:42:48
    Temat: Re: czy z komórki da sie wysłać faks?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > robił za zwykły modem (NIE GPRS) i smignąć jedną kartke.
    > 1. da sie tak? ( czy jest to technicznie możliwe)

    Technicznie mozliwe. Z wykonaniem gorzej. Zalezy z jakich uslug u
    operatora komorkowego korzystasz. Mimo ze to podstawowa uslug znana od
    dobrych kilkunastu lat niektorzy przestali ja juz oferowac.
    Najlepiej sprawdz w cenniku oferty z ktorej korzystasz (abo, prepaid)
    czy maja cene za przesylanie faksow. ( To nie to samo co polaczenia
    glosowe i nie to samo co polaczenia danych typu CSD)

    > 2. macie jakies sprawdzone rozwianie?

    bramki internet => faks

    > 3. Cz Poczta świadczy takie usługi ( Wiem O.T.)

    Tak. poszukaj w cenniku poczty.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-05-23 14:47:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 May 2009 16:00:08 +0200, ToMasz wrote:
> [...]
    >robił za zwykły modem (NIE GPRS) i smignąć jedną kartke.
    >1. da sie tak? ( czy jest to technicznie możliwe)

    Siemens Me45 + Idea Pop.
    Era juz np blokowala .. przynajmniej w abonamencie

    J.

  • 4. Data: 2009-05-23 16:18:42
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    ToMasz pisze:

    > 3. Cz Poczta świadczy takie usługi ( Wiem O.T.)

    Tak chyba będzie najszybciej, najmniej problemowo, ale niekoniecznie
    najtaniej. Jeśli to sprawa jednorazowa to nie masz się co spinać, idź na
    pocztę.
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 5. Data: 2009-05-23 16:34:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 23 May 2009 18:18:42 +0200, w <gv97ou$s5m$2@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Tomaszek <t...@j...pl> napisał(-a):

    > Tak chyba będzie najszybciej, najmniej problemowo, ale niekoniecznie
    > najtaniej. Jeśli to sprawa jednorazowa to nie masz się co spinać, idź na
    > pocztę.

    ... na stację benzynową, do kafejki int. itp.
    Nawet w dowolnej firmie ci wyślą za granta :)

  • 6. Data: 2009-05-24 07:13:14
    Od: Mackenzi <q...@g...com>

    On 23 Maj, 18:34, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > ... na stację benzynową, do kafejki int. itp.
    > Nawet w dowolnej firmie ci wyślą za granta :)

    Przy płatnej poczcie głosowej w orange, zwanej także mBox'em jeszcze
    jakiś czas temu była taka opcja (wszystko przez www), ale czy dalej
    świadczą taką usługę...? Musisz sprawdzić...