  • 1. Data: 2009-05-23 13:40:38
    Temat: mBank mobile
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Czy ktoś wie, czy jest możliwe użycie SE 800i jako modemu do laptopa, by
    korzystając z sieci mBank mobile łaczyć się z internetem?

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 2. Data: 2009-05-23 14:12:03
    Temat: Re: mBank mobile
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 May 2009 15:40:38 +0200, Wiesiaczek wrote:
    >Czy ktoś wie, czy jest możliwe użycie SE 800i jako modemu do laptopa, by
    >korzystając z sieci mBank mobile łaczyć się z internetem?

    Niemal na pewno tak.
    Watpliwosci sa tylko do mBank mobile :-)

    J.

  • 3. Data: 2009-05-23 14:12:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 23 May 2009 15:40:38 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    > Czy ktoś wie, czy jest możliwe użycie SE 800i jako modemu do laptopa, by
    > korzystając z sieci mBank mobile łaczyć się z internetem?

    Niewątpliwie jest to możliwe.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 4. Data: 2009-05-23 18:05:34
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    > Niewątpliwie jest to możliwe.

    Może jakieś szczegóły?
    Na stronie mBank mobile nic nie ma na ten temat, a to co jest dotyczy
    przeglądania sieci z telefonu.
    Ja natomiast chciałbym korzystać z aplikacji, które mam zainstalowane na
    laptopie, czyli OE, Firefox, GG, Skype etc. korzystając z komórki jako
    modemu.

    Czy jest jakiś numer dostępowy? Nazwa użytkownika? Hasło? - Tak jak w
    Orange.

  • 5. Data: 2009-05-23 18:14:06
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Wiesiaczek pisze:

    > Czy jest jakiś numer dostępowy? Nazwa użytkownika? Hasło? - Tak jak w
    > Orange.

    Za zajrzales chociaz na ich strone?
    http://mobile.pl/10473

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2009-05-24 05:49:10
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:gv9ede$io8$1@inews.gazeta.pl...

    > Za zajrzales chociaz na ich strone?
    > http://mobile.pl/10473

    Dzięki, to chyba o to mi chodziło. A link do podanej przez Ciebie stronki
    znalazłem tylko dzięki temu, że już wiedziałem że taka istnieje :)