  • 1. Data: 2009-05-23 20:00:35
    Temat: Symbian: Odtwarzanie dzwieku tla podczas rozmowy
    Od: "Bigi Bag" <b...@b...com>

    Szukam takiego softu do E51, ktory umozliwi mi ustawienie
    jakiegos pliku dzwiekowego, ktory bedzie odtwarzany podczas
    odebrania rozmowy tak aby rozmowca slyszal dzwiek tla...

    Czy ktos moze spotkal sie z takim softem?

  • 2. Data: 2009-05-23 20:08:47
    Od: zxc <d...@c...pl>

    pozwole sobie podpiac sie pod temat

    mi przydalo by sie odtwarzanie dzwieku podczas rozmowy np. co minute
    jakis okreslony "pik", co piec minut inny dzwiek, tak zeby mozna bylo
    orientowac sie mniej wiecej jak dlugo sie rozmawia

    soft oczywiscie pod symbiana

  • 3. Data: 2009-05-24 10:28:51
    Od: "Sslaus" <s...@g...coom>

    Użytkownik "Bigi Bag" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > Szukam takiego softu do E51, ktory umozliwi mi ustawienie
    > jakiegos pliku dzwiekowego, ktory bedzie odtwarzany podczas
    > odebrania rozmowy tak aby rozmowca slyszal dzwiek tla...
    >
    > Czy ktos moze spotkal sie z takim softem?

    nie potrzeba zadnego softu dodatkowego, poprostu uruchom odtwarzacz mp3.

  • 4. Data: 2009-05-24 17:25:37
    Od: Zireek <n...@k...dz>

    "Sslaus" <s...@g...coom> wrote in

    > nie potrzeba zadnego softu dodatkowego, poprostu uruchom
    > odtwarzacz mp3.

    A przypadkiem na czas rozmowy odtwarzacz nie jest pauzowany? Jestes
    pewien, ze muzyka gra jak rozmawiasz?

    --
    pozdrawiam Zireek (e-mail > rot14)

  • 5. Data: 2009-05-24 18:49:36
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Zireek pisze:

    > A przypadkiem na czas rozmowy odtwarzacz nie jest pauzowany?

    Oczywiście że jest pauzowany, głupotą by było gdyby nie. Przykładowo LCG
    Jukebox również. A co do tematy to gdzieś czytałem na forum symbianos o
    takim programie co daje tło, trzeba poszukać.

    --
    pzdr, Piotr M

  • 6. Data: 2009-05-25 11:10:29
    Od: ejek <e...@a...pl>

    Piotr M pisze:

    > Oczywiście że jest pauzowany, głupotą by było gdyby nie. Przykładowo LCG
    > Jukebox również. A co do tematy to gdzieś czytałem na forum symbianos o
    > takim programie co daje tło, trzeba poszukać.

    Best CallCheater
    http://nokia-e51-software.smartphoneware.com/callche
    ater.php

    --
    Wojtek

  • 7. Data: 2009-05-25 16:43:33
    Od: "Sslaus" <s...@g...coom>

    Uzytkownik "Zireek" <n...@k...dz> napisal w wiadomosci
    > "Sslaus" <s...@g...coom> wrote in

    > A przypadkiem na czas rozmowy odtwarzacz nie jest pauzowany? Jestes
    > pewien, ze muzyka gra jak rozmawiasz?

    Jest pauzowany, ale mozna go odpauzowac i slyszysz go wtedy zarówno Ty jak i
    Twój rozmówca.