  • 1. Data: 2011-03-31 03:07:45
    Temat: Blokowanie w Faktach TVN - odwołania Rostowskiego
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    Co Durczok nie puścił w Faktach we wtorek i środę 28 i 29 marca 2011 a inni
    puścili? Zauważył zapewne uważny widz. Bo fakty w wykonaniu Durczoka są jakieś
    wyjałowione. To znaczy są bez faktów.

    Durczok nie mówił w poniedziałek o wniosek o odwołanie ministra finansów PO
    Jacka Rostowskiego. W Faktach Durczoka ten fakt nie istniał. O odwołaniu
    Rostowskiego spca od przelewania z OFE do państwowego ZUS informują wszystkie
    media. Tylko Fakty Durczoka nie. Marek Wikliński SLD przedstawiając w
    Wiadomościach TVP1 zarzuty wobec Rostowskiego powiedział "Minister Rostowski
    był fałszywym prorokiem, później aroganckim kłamczuchem, a teraz jest
    grabarzem polskiej gospodarki " Wniosek za odwołaniem Rostowskiego PO jak
    najbardziej poprą PiS i PJN. (Jacek Rostowski wsławił się również
    zatrudnieniem u kolegi ministra Sikorskiego swojej 23 letniej niedoświadczonej
    córki.) W Faktach nie ma materiału o wniosku o odwołaniu Rostowskiego. Taka
    cenzura to gorsząca wybiórczość i ohydne wymijające dziennikarstwo TVN-u.

  • 2. Data: 2011-03-31 23:47:09
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Rolicki" napisał:

    > Durczok nie mówił ...

    Jak już musisz oglądać ten syf to sam się grzeb w tym gównie. Po co zaśmiecasz
    miejsce publiczne?

    Remek

  • 3. Data: 2011-04-01 13:35:12
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 01-kwi-11 01:47:09, Remek napisawszy:

    komentarz nie na temat

  • 4. Data: 2011-04-01 16:21:41
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    Należy się zastanowić, kto dał stacji TVN koncesje. I na jakich zasadach
    politycznych ta telewizja działa w całym kraju ?

  • 5. Data: 2011-04-02 12:06:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Remek" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Jak już musisz oglądać ten syf to sam się grzeb w tym gównie. Po co
    > zaśmiecasz
    > miejsce publiczne?

    Jak juz muisisz czytac tego debila, to przynajmniej nie cytuj.

  • 6. Data: 2011-04-04 12:42:51
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Należy się zastanowić, kto dał stacji TVN koncesje. I na
    > jakich zasadach
    > politycznych ta telewizja działa w całym kraju ?

    Rydzyk, Kaczyński, Pospieszalski i im podobni to chyba Twoi
    kumple ;-). Bo gadasz zupełnie jak oni... "Należy się
    zastanowić...", "Nie zgadzamy się...", "Wiemy kto za tym
    stoi..." - to "ich" ulubione zwroty ;-).

  • 7. Data: 2011-04-06 21:39:03
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Robert_J" napisał:

    > Rydzyk, Kaczyński, Pospieszalski i im podobni to chyba Twoi
    > kumple ;-). Bo gadasz zupełnie jak oni... "Należy się
    > zastanowić...", "Nie zgadzamy się...", "Wiemy kto za tym
    > stoi..." - to "ich" ulubione zwroty ;-).

    Coś złego w tym widzisz? Twoi kumple to "ludzie honoru"? Zbrodniarze i agenci
    sowieccy? Gdybyś myślał mózgiem, a nie TVN-em to odnosił byś się do faktów.
    Trzeba korzystać z różnych źródeł i samemu wyciągać wnioski. Trudo to jednak
    zrealizować komuś, kto ogląda TVN. Takiego ścierwa i syfu obrażającego ludzką
    inteligencję nie ma nigdzie więcej. No może jeszcze TOK FM im dorównuje, a nawet
    przewyższa. Monika Olejnik w porównaniu z Anna Laszuk to wzór obiektywizmu i
    rzetelności dziennikarskiej.

    Remek

  • 8. Data: 2011-04-12 07:38:33
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Coś złego w tym widzisz?

    Tak, widzę :-). I jedni, i drudzy robią normalnym ludziom
    wodę z mózgów...

    > Twoi kumple to "ludzie honoru"? Zbrodniarze i agenci
    > sowieccy?

    Muszę Cię rozczarować, ale mam kumpli w branży politycznej
    :-)

    > Gdybyś myślał mózgiem, a nie TVN-em

    Obawiam się że w używaniu mózgu nie miałbyś ze mną większych
    szans ;-)

    > to odnosił byś się do faktów.

    Do jakich "faktów"? 99 % tzw. faktów to fakty medialne,
    których praktycznie żaden z nas nie jest świadkiem :-). A
    otoczką tych faktów już bardzo łatwo można manipulować...

    > Trzeba korzystać z różnych źródeł i samemu wyciągać
    > wnioski. Trudo to jednak
    > zrealizować komuś, kto ogląda TVN.

    Rozczaruję Cię ponownie: nie oglądam TVN :-))). Oczywiście
    mówię o kanałach informacyjnych tejże stacji, bo film czasem
    obejrzę...

    > Takiego ścierwa i syfu obrażającego ludzką
    > inteligencję nie ma nigdzie więcej.

    Mam wrażenie że Twoją inteligencję trudno obrazić :-).
    Wnioskuję to z zajadłości Twojej, zapewne jedynie słusznej,
    wypowiedzi...

  • 9. Data: 2011-04-12 11:59:38
    Od: jaroslaw <o...@w...pl>

    > Coś złego w tym widzisz?

    widzę samo zło

    > Twoi kumple to "ludzie honoru"? Zbrodniarze i agenci
    > sowieccy?

    sam jesteś agentem?

    > Gdybyś myślał mózgiem, a nie TVN-em to odnosił byś się do faktów.

    a co masz do tvn-u? 100 razy lepszy niż trwam, ryje banie, ale nie tak i
    nie w takim stopniu

    > Trzeba korzystać z różnych źródeł i samemu wyciągać wnioski. Trudo to jednak
    > zrealizować komuś, kto ogląda TVN.

    wróć na ziemie

    > Takiego ścierwa i syfu obrażającego ludzką
    > inteligencję nie ma nigdzie więcej.

    jest. j.w. i r.m.

    --
    pozdrawiam. pawell32