  • 1. Data: 2014-12-23 13:20:08
    Temat: Bluetooth adapter do starej komórki lub stacjonarnego (2,5mm)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Tu jest dokument opisujący takie urządzenie firmy CARDO model BTA II:
    http://www.whitehorsegear.com/media/pdfs/scala-bt-ad
    apter-manual.pdf
    Ale z tego co widzę firma już nie istnieje.
    Czy ktoś zna podobne urządzenie innej firmy?

  • 2. Data: 2015-01-06 15:04:16
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Pszemol <P...@p...com> wrote:

> [...]
    apter-manual.pdf
    > Ale z tego co widzę firma już nie istnieje.
    > Czy ktoś zna podobne urządzenie innej firmy?

    Są transmitery dźwięku przez Bluetooth (wchodzi audio, wychodzi BT), ale
    nie mają (albo nie znalazłem takiego, który ma) innych funkcji słuchawek
    bezprzewodowych (podłączenie mikrofonu, przycisk do nawiązywania
    połączeń).

    allegro://bluetooth transmitter

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;