  • 1. Data: 2014-12-23 06:31:39
    Temat: Adapterek do słuchawek stereo z mikrofonem co zmienia żeńskie 3,5mm do męskiego mono 2,5mm
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    potrzebuję adapter aby podłączyć do telefonu stacjonarnego,
    bezprzewodowego firmy Panasonic, który ma gniazdo 2,5mm
    3-kontaktowe (masa, wyjście na słuchawkę mono i wejście na
    mikrofon mono) słuchawki 3,5mm stereo z mikrofonem...
    Czy ktoś widział coś gotowego czy trzeba wystrugać samemu?

  • 2. Data: 2014-12-23 06:49:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > mikrofon mono) słuchawki 3,5mm stereo z mikrofonem...
    > Czy ktoś widział coś gotowego czy trzeba wystrugać samemu?

    Chyba znalazłem: http://www.sfcable.com/SF-AVA02.html
    http://www.sfcable.com/images/pdfthumb/SF-AVA02-SPEC
    .pdf
    Aczkolwiek trochę zaskoczony jestem ilością kontaktów
    na męskiej stronie 2,5mm... wydawało mi się, że tam jest mono...

  • 3. Data: 2014-12-23 11:31:40
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-12-23 o 06:31, Pszemol pisze:
> [...]
    > mikrofon mono) słuchawki 3,5mm stereo z mikrofonem...
    > Czy ktoś widział coś gotowego czy trzeba wystrugać samemu?

    https://www.google.pl/search?q=%C5%BCe%C5%84skie+3,5
    mm+do+m%C4%99skiego+mono+2,5mm&ie=utf-8&oe=utf-8&gws
    _rd=cr&ei=IkSZVMj1E8fBPJj2gdAD