  • 1. Data: 2015-07-15 11:04:27
    Temat: Bluetooth dla audio
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam
    Czy ktoś miał możliwość przetestowania jakiegoś modułu bluetooth z
    wyjściem i2s i podłączonym do przetwornika adc, i przetestowania jakości
    audio, przesyłanego przez blue?
    Źródło smartphone i jakieś mp3..
    Czy to ma sens?
    Dla glosu to nie problem, ale jak wypada przesyłania muzyki?
    Jaki moduł zastosować?
    BTM-112?
    BTM870?
    WT21-A-HCI?

  • 2. Data: 2015-07-15 12:29:16
    Temat: Re: Bluetooth dla audio
    Od: "xxx" <g...@w...pl>

    Ja testowałem głosnik stereo. Odtwarzał muze ze smartfona w dość dobrej
    jakości i to nawet stosunkowo głośno.
    Akurat testowalem Netgeara ale teraz chyba zdecydowałbym się na Creativa
    D100 (ma zaislanie z paluszków).

  • 3. Data: 2015-07-15 12:45:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wchpikus" napisał w wiadomości grup
    >Czy ktoś miał możliwość przetestowania jakiegoś modułu bluetooth z
    >wyjściem i2s i podłączonym do przetwornika adc, i przetestowania
    >jakości audio, przesyłanego przez blue?
    >Źródło smartphone i jakieś mp3..

    Rozumiem ze raczej DAC. Chcesz muzyczke z telefonu przeslac do
    glosnikow czy sluchawek.

    >Czy to ma sens?
    >Dla glosu to nie problem, ale jak wypada przesyłania muzyki?

    Srednio wypada, tzn nie zle i nie rewelacyjnie dobrze - BT jest ciut
    za wolny.

    A modul ... z A2DP.

    J.

  • 4. Data: 2015-07-15 14:50:43
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    hej

    > Rozumiem ze raczej DAC. Chcesz muzyczke z telefonu przeslac do glosnikow
    > czy sluchawek.

    Oddzielny DAC z DSP, po szynie i2s...

    > Srednio wypada, tzn nie zle i nie rewelacyjnie dobrze - BT jest ciut za
    > wolny.

    Tak myslalem, choc przy mp3 nie powinno byc problemu (roznicy?)

    > A modul ... z A2DP.

    To wiem, choc starowanie tez chcialbym moc wykonac z telefonu...a tutaj
    komendy ata leca..

    Propozycje dobrego modulu?

  • 5. Data: 2015-07-16 19:31:18
    Od: Kabelek <k...@g...de>

    Może taki:

    Bluetooth V2.0+EDR BLK-MD-SPK-B
    http://www.ebay.de/itm/351249055273

    Pozdrawiam
    Kabelek

  • 6. Data: 2015-07-17 14:15:52
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 2015-07-16 o 19:31, Kabelek pisze:
    > Może taki:
    >
    > Bluetooth V2.0+EDR BLK-MD-SPK-B
    > http://www.ebay.de/itm/351249055273

    Odpada, nie ma i2s..