    From: CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bluetooth sam się włącza podczas rozmowy
    Date: Thu, 27 Feb 2020 18:42:47 +0100

    Animatorka wrote:
    > Ostatnio jak gdzieś zadzwonię i rozmawiam to bezczelnie włącza mi się w
    > telefonie bluetooth.

    Tu nie ma cokolwiek bezczelnego, najprawdopodobniej sieczka
    starej instalacji sluchawki bezprzewodowej (niefortunnie
    usunieta) ze strony teleSRAJa chce nawiazac bezprzewodowy
    kontakt z owa "zabawka".

    > Rozmawiając nawet nie wiem , że to się włączyło bez
    > mojej wiedzy.

    Mam wrazenie, ze *boisz sie wlasnego cienia* ..., bez
    przesady... (jestes agentem, ze boisz sie "przeciekow")

    > Podejrzewam, że ktoś ma możliwość w ten sposób na
    > podsłuch-o czym z kimś rozmawiam.

    Praktycznie nierealne, za mikry zasieg, poza tym
    ze strony teleSRAJa "zewnetrzne" polaczenie musi
    byc przyzwolone/zezwolone.

    > Co mam robić? Teraz zauważylam-
    > dopiero po skoczończonej rozmowie i od razu ten bluetooth wyłączyłam ,
    > ale i tak dużo za późno.

    Nic nie robic co jest niepotrzebne.

    Ja od (czort wie) gdzies 15 (a moze wiecej) lat w telestarju
    NIGDY nie wylaczylem wspomnianej opcji.

    Wywolaj ustawienia WPAN (po jevvsku: bluetooth) zapoznaj sie
    z lista zarejestrowanych urzadzen i ewentulalnie (nieznane)
    odsprzegnij (rozlacz). Sprawdz ktore z nich sa zakolorowane
    (naczesciej na niebiesko) tzn. dokonuja automatycznego
    polaczenia (o ile sa w ich zasiegu).

    W kazdym z OS teleSRAJa roznie rozwiazywane sa automatyczne
    polaczenia (w zaleznosci od polozenia geograficznego GNSS)
    radiowe (z domowym lub innym) osprzetowieniem radiowym, nie
    moge tu podac "recepty".

    W zasadzie (prawie bez wyjatkow) jesli zostanie zestawione
    automatycznie polaczenie (z jakims innym "obiektem") to
    w sluchawce teleSRAJa powinien zniknac dzwiek, bo bedzie
    gdzie indziej przekierowany.

    Zalacz WPAN na stale (jak masz jeden z nowszych teleCZORTow)
    to pobor energii jest znikomy, prawie nieznaczacy (tym
    bardziej maly, jesli nie ma przesylu danych, tylko czuwanie).

    Potrzebujesz jurnego "ogona", ktory by lęki zlikwidowal,
    rozejzyj sie naokolo, moze sie"co" przytrafi, to i
    klopoty znikna.

    --
    http://bit.ly/2uEUj3s
    Pijawki danych: gUUrgoł, mikrySRAJsoft, zgniłyOGRYZ, mordziaKniga & Co.