    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bluetooth sam się włącza podczas rozmowy
    Date: Thu, 27 Feb 2020 22:25:35 +0100

    W dniu 2020-02-27 o 18:42, CaerSobreUnÁrbol pisze:

    > Tu nie ma cokolwiek bezczelnego, najprawdopodobniej sieczka
    > starej instalacji sluchawki bezprzewodowej (niefortunnie
    > usunieta) ze strony teleSRAJa chce nawiazac bezprzewodowy
    > kontakt z owa "zabawka".

    Ja tego nie rozumiem. Jakiej starej instalacji słuchawki?

    > Mam wrazenie, ze *boisz sie wlasnego cienia* ..., bez
    > przesady... (jestes agentem, ze boisz sie "przeciekow")

    Ty byłbyś zadowolony jakby cos się włączało?

    > Praktycznie nierealne, za mikry zasieg, poza tym
    > ze strony teleSRAJa "zewnetrzne" polaczenie musi
    > byc przyzwolone/zezwolone.

    Ja tego pytania nie widzę podczas rozmowy, a bluetooth jest włączony i
    dopiero jak zamknę rozmowę telefoniczną to widzę.

    > Nic nie robic co jest niepotrzebne.
    >
    > Ja od (czort wie) gdzies 15 (a moze wiecej) lat w telestarju
    > NIGDY nie wylaczylem wspomnianej opcji.

    Skoro Ci to potrzebne...Mnie nie.

    > Wywolaj ustawienia WPAN (po jevvsku: bluetooth) zapoznaj sie
    > z lista zarejestrowanych urzadzen i ewentulalnie (nieznane)
    > odsprzegnij (rozlacz). Sprawdz ktore z nich sa zakolorowane
    > (naczesciej na niebiesko) tzn. dokonuja automatycznego
    > polaczenia (o ile sa w ich zasiegu).

    Nie pokazuje mi listy telefonów.
    Wifi to pokazuje sieci czy urządzenia.

    > W kazdym z OS teleSRAJa roznie rozwiazywane sa automatyczne
    > polaczenia (w zaleznosci od polozenia geograficznego GNSS)
    > radiowe (z domowym lub innym) osprzetowieniem radiowym, nie
    > moge tu podac "recepty".
    >
    > W zasadzie (prawie bez wyjatkow) jesli zostanie zestawione
    > automatycznie polaczenie (z jakims innym "obiektem") to
    > w sluchawce teleSRAJa powinien zniknac dzwiek, bo bedzie
    > gdzie indziej przekierowany.

    Zdarzały się takie sytuacje, ale ja się nie łączę z jakimś innym
    obiektem i nie włączam bluetooth.

    > Zalacz WPAN na stale (jak masz jeden z nowszych teleCZORTow)
    > to pobor energii jest znikomy, prawie nieznaczacy (tym
    > bardziej maly, jesli nie ma przesylu danych, tylko czuwanie).

    Wyłączone mam połączenia internetowe przez bluetooth.

    I tak mi telefon nie pokazuje kto się chce połączyć z moim telefonem czy
    już się połączył.

    > Potrzebujesz jurnego "ogona", ktory by lęki zlikwidowal,
    > rozejzyj sie naokolo, moze sie"co" przytrafi, to i
    > klopoty znikna.

    Nie szukam guza :P

    --
    animka