  • 1. Data: 2013-02-08 07:25:38
    Temat: Bo mam takie prawo.
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    http://tinyurl.com/a6ys9wl

    sz.

  • 2. Data: 2013-02-08 08:27:21
    Temat: Re: Bo mam takie prawo.
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-08 07:25, szufla pisze:
    > http://tinyurl.com/a6ys9wl

    To kiedy w końcu zmienią głupi przepis pozwalający posłom wykręcić się
    od płacenia mandatów?

    Gdy trzeba było zrobić jakieś szybkie poprawki w ustawach - to potrafili
    w kilka tygodni je wprowadzić. Co ich teraz opóźnia?

    --
    MN

  • 3. Data: 2013-02-08 08:44:03
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu piątek, 8 lutego 2013 07:25:38 UTC+1 użytkownik szufla napisał:
    > http://tinyurl.com/a6ys9wl

    Prawo chroniące posłów przed konsekwencjami wykroczeń drogowych jest złe.
    Natomiast nie widzę nic złego w postawie posła Suskiego: ma prawo i z niego korzysta.
    I mówi o tym bez głupiego tłumaczenia i owijania w bawełnę.

    Pozdrawiam
    MK

  • 4. Data: 2013-02-08 14:33:18
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > http://tinyurl.com/a6ys9wl

    Wybrańcy Narodu mają prawo do wszystkiego!!! Obywatele mają prawo do pokazania
    im gestu Kozakiewicza przy następnych wyborach.

  • 5. Data: 2013-02-08 14:50:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-08 14:33, TM pisze:

    > Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wybrańcy Narodu mają prawo do wszystkiego!!! Obywatele mają prawo do
    > pokazania im gestu Kozakiewicza przy następnych wyborach.

    Co konkretnie proponujesz?
    Nie głosować? To nie wyjście, ktoś zawsze zagłosuje i tamci znowu
    zostaną wybrani.

    Można próbować się umówić i np. wszyscy głosują na nr 10 na liście.
    Przez to wielu z pierwszych miejsc - pewniaków - nie dostanie się.
    Zawsze to coś.

    --
    MN

  • 6. Data: 2013-02-08 19:35:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" <m...@g...com>

> [...]

    Natomiast nie widzę nic złego w postawie posła Suskiego: ma prawo i z niego
    korzysta. I mówi o tym bez głupiego tłumaczenia i owijania w bawełnę.
    Tak, ale jest też za istnieniem fotoradarów dla malutkich. To ja mam w d...e
    jego szczerość.

  • 7. Data: 2013-02-08 20:28:22
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-02-08 19:35, John Kołalsky pisze:
    > Tak, ale jest też za istnieniem fotoradarów dla malutkich. To ja mam w
    > d...e jego szczerość.

    No przecież twierdzi, że niego też są batem te fotoradary. Z tym że on
    nie musi płacić. Bezczelność osłów każdej opcji nie ma granic,
    powinniśmy ich na taczkach wywieźć.

    Pozdr.