  • 1. Data: 2013-02-08 09:52:09
    Temat: do Filozofów odnośnie 5000 pln kosztów sądowych
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/757035,wrocla
    w-przekroczyl-predkosc-niemal-o-90-km-h-dostal,id,t.
    html

  • 2. Data: 2013-02-08 10:26:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hisjusz" napisał w wiadomości grup
    >http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/757035,wrocl
    aw-przekroczyl-predkosc-niemal-o-90-km-h-dostal,id,t
    .html

    Sprawy nie znasz.
    Grzywne dostal wysoka, wiec mu sie nie oplacalo nie przyjmowac
    mandatu. Ale moze mial podstawy, i moze nadal ma i bedzie apelowal.

    Jak sprawa byla szybka ... to chyba nie mial sad powodow do
    podnoszenia ponad standardowe, cos rzedu 80 zl. Wiec moze kara
    dodatkowa.
    A moze posiedzien bylo kilka, sad uczciwie policzyl koszta i obciazyl
    winnego ... juz niekoniecznie uczciwie wyznaczonego.

    A nie wiadomo co zeznawal i wnioskowal, mogl mu sad pojsc na reke,
    ekspertyze FR zlecic ... i chyba na koniec zasadne aby obciazyc
    skazanego kosztem niepotrzebnej ekspertyzy..

    J.

  • 3. Data: 2013-02-08 18:48:53
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-02-08 10:26, J.F pisze:
> [...]
    > ekspertyze FR zlecic ... i chyba na koniec zasadne aby obciazyc
    > skazanego kosztem niepotrzebnej ekspertyzy..

    250 zł kosztów sądowych dostał, więc o czym ty mówisz?

  • 4. Data: 2013-02-14 10:56:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hisjusz" napisał w wiadomości grup
    w-przekroczyl-predkosc-niemal-o-90-km-h-dostal,id,t.
    html

    >250 zł kosztów sądowych dostał, więc o czym ty mówisz?

    Cos tam doczytalem - koszty ekspertyz to chyba w sprawach cywilnych
    dolicza sie do kosztow sadowych i dzieli miedzy strony sprawiedliwie.
    W sprawach karnych ... 10% grzywny ? Moze ktos potwierdzic ?

    Tym niemniej:
    http://www.prw.pl/articles/view/27099/prawie-1000-zl
    -za-predkosc-duzo-

    "We Wrocławiu zapadł kolejny wyrok ws. pirata drogowego.
    800 zł grzywny i 130 zł za postępowanie sądowe.
    Takie konsekwencje poniesie mężczyzna, który jechał po ul.
    Kochanowskiego we Wrocławiu.
    Kierowca fiata przekroczył dozwoloną prędkość o 23 km/h w terenie
    zabudowanym - informuje straż miejska."

    Kochanowskiego to dawniej czesc dk8, dwie osobne jezdnie, po 2 pasy w
    kazda strone ... i most z ograniczeniem do 30, zupelnie nie wiadomo
    czemu.
    Ale nie wiem czy w tym miejscu lapali.
    Ciekawe - sad czyms obrazil nadzwyczajnie, czy sady sie obrazily
    ogolnie na tych co podwazaja wyroki SM ?

    J.

  • 5. Data: 2013-02-16 13:29:45
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-14 10:56, J.F pisze:
    > ... i most z ograniczeniem do 30, zupelnie nie wiadomo czemu.

    Tłumaczą się złą kondycją przeprawy. Więc postawili ograniczenie
    prędkości. Ale tonażowego chyba dalej tam nie ma.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl