  • 1. Data: 2014-07-31 14:03:43
    Temat: Boczne przyciski myszy
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Dzień dobry,

    Mam oroblem (prawie jak blondynka). Mam mysz logitech M705. W
    przeglądarce Chrome działa mi tylko jeden z dwóch bocznych przycisków.
    Ma przypisaną funkcję back. Jakoś brakuje mi funkcji forward przypisanej
    do drugiego przycisku. Czy to problem:
    A) Chrome'a
    B) drivera
    C) usera

    W menedżerze urządzeń widzę tylko Mysz zgodna z HID, brak propozycji
    updateu drivera. W panelu sterowania dla myszy mam tylko standardowe
    ustawienia. Jest tylko dodatkowa zakładka "SetPoint Settings" ale tam są
    tylko ustawienia aktualizacji oprogramowania i wskaźniki stanu.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2014-07-31 14:23:33
    Temat: Re: Boczne przyciski myszy
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-07-31 14:03, Piotr Rezmer pisze:
> [...]
    > przeglądarce Chrome działa mi tylko jeden z dwóch bocznych przycisków.
    > Ma przypisaną funkcję back. Jakoś brakuje mi funkcji forward przypisanej

    Rozwiązałem problem. Mysz jest podpięta przez KVM aten 682. Musiałem w
    KVM wyłączyć opcję emulacji myszy i teraz SetPoint rozpoznaje mysz i
    wyświetla dodatkową zakładkę z ustawieniami przycisków.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2014-07-31 21:52:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Piotr Rezmer pisze tak:

    > Mam mysz logitech M705. W przeglądarce Chrome działa mi tylko
    > jeden z dwóch bocznych przycisków

    Nigdy nie zadzieraj z gościem, który używa bocznych przycisków ;)

    --
    Piter