  • 1. Data: 2016-08-25 21:55:57
    Temat: Nokia Lumia 800 - co z tym tel. zrobić?
    Od: "Matli" <W...@w...pl>

    Znalazłem w szufladzie telefon Nokia Lumia 800.
    Co z tym telefonem można zrobić? Aplikacji jak na lekarstwo, wszystko stare
    jak świat.

    Nawigacja (Here) jest ok? Może jakieś inne apki? Najlepiej offline.
    A może włożyć do auta (dać dziecku albo teściowej) i niech tel. robi za
    stróża (nawigacja)?

  • 2. Data: 2016-08-26 12:10:13
    Temat: Re: Nokia Lumia 800 - co z tym tel. zrobić?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Matli" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Znalazłem w szufladzie telefon Nokia Lumia 800.
    >Co z tym telefonem można zrobić? Aplikacji jak na lekarstwo, wszystko
    >stare jak świat.
    >Nawigacja (Here) jest ok?

    IMO kiepska. Ale zawsze to jakas nawigacja, w miare aktualna.

    Yanosik chyba tez na tym dziala.

    J.