  • 1. Data: 2012-07-05 16:05:22
    Temat: Brak podswietlania matrycy
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Wiem że pytanie bardzo ogolne
    Ale su tu fachowcy co napewno wiedzą
    W monitorze LCD nie działa podswietlanie
    Zarys obrazu widać to co podaje komputer ale brak podswietlania matrycy.
    Teraz pytanie czy usterka jest poważna czy warto to naprawiać Widać że było
    już naprawiane i wymieniono trzy kondensatory i wygląda że dwa byłyby
    jeszcze do wymiany czy to może być usterka czy LCD na złom
    dzięki

  • 2. Data: 2012-07-05 16:22:44
    Temat: Re: Brak podswietlania matrycy
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-07-05 16:05, kowtow pisze:
    > W monitorze LCD nie działa podswietlanie

    http://bit.ly/N8DScV

    (padnięta świetlówka, padnięty inwerter albo padnięte coś innego.)

  • 3. Data: 2012-07-05 18:02:12
    Od: Piter <n...@s...com>

> [...]
    > było już naprawiane i wymieniono trzy kondensatory i wygląda że dwa
    > byłyby jeszcze do wymiany czy to może być usterka czy LCD na złom

    To zalezy jaki monitor, koszt naprawy to 50-250zeta.

  • 4. Data: 2012-07-05 18:18:50
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Zapomniałem dodać że zanim się zepsuł to syczał

  • 5. Data: 2012-07-05 18:23:25
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-05 18:18, kowtow pisze:
    > Zapomniałem dodać że zanim się zepsuł to syczał

    Jak żmija ?

    Napisz jaki to monitor !

  • 6. Data: 2012-07-05 18:52:22
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    DELL 1504FP

  • 7. Data: 2012-07-05 19:03:50
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-05 18:52, kowtow pisze:
    > DELL 1504FP

    Naprawa bedzie drozsza niz 2gi taki sam.

    http://allegro.pl/dell-lcd-15-1504fp-fv-gwarancja-lo
    dz-i2469825182.html

    Co prawda czesci nie sa zbyt drogie ale ktos musi to naprawic a nie
    sadze zeby ktros ruszyl dupe w serwisie ponizej 100-150zl.