  • 1. Data: 2012-07-05 22:05:52
    Temat: Tanie zasilacze z allegro
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    Witam,
    Na allegro można kupić tanie Fortrony w cenie już od 30zł. Niby Fortron
    to dobra firma, ale zastanawiam się skąd taka niska cena? Czy warto
    kupić taki zasilacz, do starszego komputera?

    Czy taki Fotron np. fsp350-60hhn pociągnąłby także nowy komputer np. na
    bazie i3 (TPD 65W, tylko grafika zintegrowana, 1 dysk sata)?

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2012-07-05 22:10:35
    Temat: Re: Tanie zasilacze z allegro
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 05 Jul 2012 22:05:52 +0200, quasi napisał(a):

    > ...Niby Fortron to dobra firma..

    ???

  • 3. Data: 2012-07-05 22:11:31
    Od: Piter <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-05 22:05, quasi pisze:
> [...]
    >
    > Czy taki Fotron np. fsp350-60hhn pociągnąłby także nowy komputer np. na
    > bazie i3 (TPD 65W, tylko grafika zintegrowana, 1 dysk sata)?

    30zl to wysoka cena jak wezmiesz 1000szt to sprzedam ci po 10zl sztuka.

  • 4. Data: 2012-07-05 22:11:45
    Od: b0ni <b...@c...pl>

    Dnia 05.07.2012 quasi <s...@s...spamem.pogania> napisał/a:
> [...]
    >
    > Czy taki Fotron np. fsp350-60hhn pociągnąłby także nowy komputer np. na
    > bazie i3 (TPD 65W, tylko grafika zintegrowana, 1 dysk sata)?

    Zasilacze to się ocenia po wadze ;)
    Jak jest lekki - to jest do niczego ;)
    Poważnie mówiąc, jeżeli ci nie zależy na starym kompie, to możesz dać
    taki zasilacz, w innym wypadku - na prawdę nie warto ryzykować.

  • 5. Data: 2012-07-06 01:38:23
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-07-05 22:05, quasi wrote:
> [...]
    > to dobra firma, ale zastanawiam się skąd taka niska cena? Czy warto
    > kupić taki zasilacz, do starszego komputera?
    Te po 30zł to są z demobilu (sprawdź w opisach aukcji) a tutaj
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1199271.html piszą, że tylko nowe
    Fortrony są OK. Jeśli ten komputer nie jest podstawową maszyną i nie
    będziesz robił na nim nic istotnego to można zaryzykować. :-)

  • 6. Data: 2012-07-06 11:38:11
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "b0ni" napisał:

    > na prawdę nie warto ryzykować.

    Naprawdę?

    Remek

  • 7. Data: 2012-07-06 11:52:38
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    b0ni nabazgrał(a):

    > Zasilacze to się ocenia po wadze ;)
    > Jak jest lekki - to jest do niczego ;)
    > Poważnie mówiąc, jeżeli ci nie zależy na starym kompie, to możesz dać
    > taki zasilacz, w innym wypadku - na prawdę nie warto ryzykować.

    Pierdolisz pan :) choć częściow to racja ciężki = dobry ale nie zawsze :)

    Ja mam renderfarmę na I5 + vga integra + 1 hdd + 4-8GB ramu i działa to na 4
    letnich IBOX-ach 400W :)

  • 8. Data: 2012-07-06 12:24:44
    Od: b0ni <b...@c...pl>

    Dnia 06.07.2012 Remek <n...@g...com> napisał/a:

    > Naprawdę?

    Chcesz mieć dobry i tani? Ale po co ci dwa zasilacze? Kup ten dobry.
    Z drugiej strony te dobre też się psują, kwestia odrobiny pecha.
    Ale jednego jestem pewien - jeszcze nigdy wśród najtańszych zasilaczy
    nie widziałem nic dobrego i nigdy nie miałem ochoty ryzykować.

  • 9. Data: 2012-07-06 12:27:47
    Od: b0ni <b...@c...pl>

    Dnia 06.07.2012 Chris <s...@s...net> napisał/a:

    > Ja mam renderfarmę na I5 + vga integra + 1 hdd + 4-8GB ramu i działa to na 4
    > letnich IBOX-ach 400W :)

    Nie ma reguły. Badziewiaste zasilacze też potrafią się kręcić latami, a
    teoretycznie lepsze potrafią paść na gwarancji.
    Tyle, że przy dobrym zasilaczu zawsze jest większa szansa na brak
    problemów.

  • 10. Data: 2012-07-06 12:33:01
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2012-07-06 12:27, b0ni pisze:

> [...]
    > teoretycznie lepsze potrafią paść na gwarancji.
    > Tyle, że przy dobrym zasilaczu zawsze jest większa szansa na brak

    Dochodzi jeszcze jedna kwestia: jak juz padnie, to ile elementow
    komputera pojdzie razem z nim :)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/