  • 1. Data: 2012-07-05 15:02:40
    Temat: Klawiaturki to szybkiego pisania
    Od: neo <d...@y...pl>

    Mam klawiaturkę ze znaczkiem windy. Ostatnio miałem okazję pisać na
    jakieś starszej ale bezimiennej klawiaturce, która o dziwo było o
    wiele wygodniejsza (cichy i pewny klik, klawisze ruszały się na
    nieznacznie tylko na boki korygując moje nierównomierne przyciskanie z
    różnych stron).

    Czy mogę prosić o sugestie kilku klawiatura do szybkiego pisania (100
    słów na minutę)? Takich dla śmiertelników, bez cen z kosmosu :D

    Dziękuję i pozdrawiam,

    neo

    P.S. Temat: nie filozofia ani marketing, klawiatury do szybkiego
    pisania. Za jednolinijkowe komentarze niczemu nie służące z góry
    dziękuję. Wszystkie chętnie przeczytam i odpiszę :D

  • 2. Data: 2012-07-05 17:55:48
    Temat: Re: Klawiaturki to szybkiego pisania
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "neo" <d...@y...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Mam klawiaturkę ze znaczkiem windy.

    w znaczeniu ze od ms czy poprostu klawisz windows miedzy altem i controlem?

> [...]
    > wiele wygodniejsza (cichy i pewny klik, klawisze ruszały się na
    > nieznacznie tylko na boki korygując moje nierównomierne przyciskanie z

    tu akurat nie ma nic dziwnego, dawniej ogolnie bylo mniej tandety

    > Czy mogę prosić o sugestie kilku klawiatura do szybkiego pisania (100
    > słów na minutę)?

    das keyboard ;)

    > Takich dla śmiertelników, bez cen z kosmosu :D

    a, to juz musisz miec szczescie i potestowac to co znajdziesz na allegro
    czy gdzies indziej, starsze klawiatury della, ibm, compaq, moze beda
    jeszcze dobrze dzialaly i ci podpasuja

    generalnie nowe, tanie, porzadne klawiatury do szybkiego pisania obecnie
    nie istnieja, jak skreslisz nowe lub tanie to cos znajdziesz

  • 3. Data: 2012-07-05 18:02:47
    Od: "Adam Koltowski" <a...@u...interia.pl>

    Mi sie bardzo dobrze i szybko pisze na zwyklych klawiaturach HP.

    Dokladnie takich jak ta
    http://www.ebay.co.uk/itm/Official-HP-Keyboard-USB-2
    -0-/170867344656?pt=UK_Computing_ComputerComponents_
    KeyboardsMice&hash=item27c87cc510

    Nie jest to nie wiadomo co, ale uwazam, ze jest w porzadku

  • 4. Data: 2012-07-05 18:21:55
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 5 Lip, 17:55, "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:
    > "neo" <d...@y...pl> wrote in message

    .googlegroups.com...

    > w znaczeniu ze od ms czy poprostu klawisz windows miedzy altem i controlem?

    Microsoft Wired Keyboard 600, Model 1366, oczywiście ma klawisze do
    windy.

    > tu akurat nie ma nic dziwnego, dawniej ogolnie bylo mniej tandety

    Rozumiem, dziękuję.

    > das keyboard ;)

    http://www.daskeyboard.com/

    Mniam mniam :D O to chodzi?

    To dla prawdziwych wood peckerów!

    > a, to juz musisz miec szczescie i potestowac to co znajdziesz na allegro
    > czy gdzies indziej, starsze klawiatury della, ibm, compaq, moze beda
    > jeszcze dobrze dzialaly i ci podpasuja

    Dziękuję :D

    > generalnie nowe, tanie, porzadne klawiatury do szybkiego pisania obecnie
    > nie istnieja, jak skreslisz nowe lub tanie to cos znajdziesz

    Super. Dziękuję i pozdrawiam :D

  • 5. Data: 2012-07-05 18:23:27
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 5 Lip, 18:02, "Adam Koltowski" <a...@u...interia.pl> wrote:
> [...]
    -2-0-/170867344656?...

    > Nie jest to nie wiadomo co, ale uwazam, ze jest w porzadku

    Ładnie wygląda. Dziękuję za sugestię :D

  • 6. Data: 2012-07-05 19:17:05
    Od: krzychu <k...@p...okay.pl>

    ja lubie klawiatury jak w laptopach tj niski skok klawisza na swoim starym pececie
    mam fajna klawiature made in carrefour

  • 7. Data: 2012-07-05 19:27:13
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <a...@q...goo
    glegroups.com>
    neo <d...@y...pl> wrote:

    > Czy mogę prosić o sugestie kilku klawiatura do szybkiego pisania (100
    > słów na minutę)? Takich dla śmiertelników, bez cen z kosmosu :D

    Używam Della RT7D50 (uwaga, różne layouty widuję z tym numerem) od
    jakichś 3 lat i nie narzekam. Co prawda pisuję tylko jakieś 60 wpm,
    więc może to zupełnie inna kategoria...

    Czasem tylko chciałbym, żeby była odrobinę cichsza.

    --
    Jacek Politowski

  • 8. Data: 2012-07-05 22:14:01
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 7/5/2012 3:02 PM, neo wrote:
> [...]
    >
    > Czy mogę prosić o sugestie kilku klawiatura do szybkiego pisania (100
    > słów na minutę)? Takich dla śmiertelników, bez cen z kosmosu :D

    Używam Logitecha Ultra Flat X - bardzo fajnie się na tym pisze, choć
    niestety po paru miesiącach (przy przerobie rzędu 50 000 słów/m-c)
    trochę się mechanizmy wycierają i już nie jest taka precyzyjna (choć
    nadal używalna).
    Inna sprawa, że do 100 słów na minutę, to się chyba nawet nie zbliżam...

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 9. Data: 2012-07-05 22:58:26
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 5 Lip, 19:27, Jacek Politowski <s...@n...istnieje> wrote:
    > In article <a...@q...goo
    glegroups.com>

    > Używam Della RT7D50 (uwaga, różne layouty widuję z tym numerem) od
    > jakichś 3 lat i nie narzekam. Co prawda pisuję tylko jakieś 60 wpm,
    > więc może to zupełnie inna kategoria...

    100 to jest mój rekord sprzed 2 lat kiedy uczyłem się pisać i to było
    po tygodniu pisania prawie bez przerwy po 6 godzin dziennie. Teraz
    piszę 40-60wmp w zależności od cholera wie czego. Uczyłem się sam.

    Masz może jakieś solidne info na temat na temat możliwości dalszego
    przyspieszenia albo bardziej systematycznej nauki? Linki, książki?

    Słyszałem, że profesjonalni programiści np. w Javie mają specjalne
    rozszerzone klawiatury :D

    > Czasem tylko chciałbym, żeby była odrobinę cichsza.

    http://www.youtube.com/watch?v=M9lpqG9ZvGY

    Pewnie :)

  • 10. Data: 2012-07-05 22:59:49
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 5 Lip, 22:14, Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie> wrote:

> [...]
    > nadal używalna).
    > Inna sprawa, że do 100 słów na minutę, to się chyba nawet nie zbliżam...

    Dziękuję. Ja też miałem maks 100, normalnie jest ok. 50.

    50 000 słów? Książkę telefoniczną przepisujesz? ;D