  • 1. Data: 2007-03-26 15:33:56
    Temat: Brak spamu - dziwy, czy jest wytłumaczenie?
    Od: Tomasz <k...@m...pl>

    Witam wszystkich,
    od jakiegoś czasu (2-3 miesiące) na moją skrzynkę pocztową, którą
    używałem do publikacji i którą spisałem na straty, bo przychodziło na
    nią do kilkudzisięciu maili-spamów dziennie, nagle przestał przychodzić
    spam. Nie jest to związane z włączeniem jakichś filtrów po stronie
    dostawcy internetu (sprawdziłem). Po prostu dużo mniej tego przychodzi,
    najwyżej kilka listów tygodniowo :)

    Nie, żebym się tym faktem martwił, ale z ciekawości chciałbym się
    dowiedzieć, czy to przypadek, czy może są jakieś powody, dla których
    przestałem dostawać kuszące propozycja nabycia leków na potencję, czy
    powiększenia tego i owego...

    pozdrawiam serdecznie

    Tomasz

  • 2. Data: 2007-03-26 17:09:23
    Temat: Re: Brak spamu - dziwy, czy jest wytłumaczenie?
    Od: "zeluq" <z...@U...com>

    Tomasz wrote:
> [...]
    > dowiedzieć, czy to przypadek, czy może są jakieś powody, dla których
    > przestałem dostawać kuszące propozycja nabycia leków na potencję, czy

    to chyba ja dostalem twoj spam bo od wczoraj mam jakies potrojone ilosci ;)

    --
    zeluq

  • 3. Data: 2007-03-26 20:47:47
    Od: Sławomir Bem <s...@d...piac.hu>

> [...]
    > nią do kilkudzisięciu maili-spamów dziennie, nagle przestał przychodzić
    > spam. Nie jest to związane z włączeniem jakichś filtrów po stronie

    Jak to sprawdziles?
    IMO to sa filtry po stronie dostawcy => greylisting.

> [...]
    > dowiedzieć, czy to przypadek, czy może są jakieś powody, dla których
    > przestałem dostawać kuszące propozycja nabycia leków na potencję, czy

    j.w.
    --
    s,.

  • 4. Data: 2007-03-26 20:58:43
    Od: "Mateusz Szultka" <m...@s...com.pl>

    > przestałem dostawać kuszące propozycja nabycia leków na potencję, czy
    > powiększenia tego i owego...
    Może prędzej wykupiłeś cały magazyn i nie mają już na stanie? ;-)

    U mnie (poczta w home.pl) ostatnio też mniej świństw.

    Pzdr ;-)