  • 1. Data: 2007-03-26 12:02:11
    Temat: Kolokacja w ATM
    Od: Simon <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy ktoś z Was trzymał u nich swoje serwery? Co o nich sądzicie?
    Proszę o opinie.

    Jesli nie ATM to co?

    --
    Szymon K.

  • 2. Data: 2007-03-26 12:22:05
    Temat: Re: Kolokacja w ATM
    Od: wer <b...@n...pl>

    Simon wrote:
    > Witam,
    > Czy ktoś z Was trzymał u nich swoje serwery? Co o nich sądzicie?
    > Proszę o opinie.

    Jest OK. Pomoc techniczna na poziomie, ceny przyzwoite, wyposażenie
    techniczne OK.

    --
    wer
    nie odpisuj na adres b...@n...pl - wlasciwy adres a...@o...pl

  • 3. Data: 2007-03-26 13:05:00
    Od: "Mateusz Szultka" <m...@s...com.pl>

    > Jesli nie ATM to co?
    Do wyboru jeszcze np. GTS ;-)
    W ATMie świadczy usługi na bardzo wysokim poziomie, pomoc techniczna 24h
    (sprawdzone), w razie czego zawsze podejdą, zrestartują itp.

  • 4. Data: 2007-04-11 08:07:34
    Od: "Wojciech Wolyniak" <w...@s...pl>

    "Simon" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam,
    > Czy ktoś z Was trzymał u nich swoje serwery? Co o nich sądzicie?
    > Proszę o opinie.
    Jestem bardzo zadowolony.

    Wojtek