  • 1. Data: 2007-03-26 22:46:45
    Temat: Netia i youtube.com
    Od: Arek <a...@b...us>

    Czy u Państwa z youtube.com tnie się streaming na łączach Netii?
    Mam w firmie symetryczne łącze "prowajderskie" 50Mbps, spokojnie
    wyciągam na nim całe 5MB/s i 1.5MB/s po ftp z ftp.tpnet.pl w jednej
    sesji, ale w/w youtube działa już kiepsko, nie za rewelacyjne czasy mam
    też na www.speedtest.net - przeważnie coś ok 100ms mało kiedy 50ms
    (przepływności natomiast są ok), ping do onetu to coś koło 10ms, wp.pl
    to już 30-40ms.

    Nie chce dzwonić na partyline netii, bo tam Panowie z obsługi
    technicznej zabijają smiechem za przyjmowanie zgłoszeń o awariach typu
    opóźnienia 30-60ms do onetu Pana, który je przyjmuje. :D

    Pozdrawiam
    Arek

  • 2. Data: 2007-03-27 00:09:40
    Temat: Re: Netia i youtube.com
    Od: Piotr Wojciechowski <peper@[no-spam]peper.eu.org>

    Arek wrote:

    > Nie chce dzwonić na partyline netii, bo tam Panowie z obsługi
    > technicznej zabijają smiechem za przyjmowanie zgłoszeń o awariach typu
    > opóźnienia 30-60ms do onetu Pana, który je przyjmuje. :D

    Zmien operatora jezeli tamten smiechem przyjmuje zgloszenia problemow

    --
    PW

  • 3. Data: 2007-03-27 09:33:35
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Piotr Wojciechowski napisał(a):

    > Zmien operatora jezeli tamten smiechem przyjmuje zgloszenia problemow

    heh
    to lipa ta netia
    w TP na FRach dzwoniłem ze pingi mam takie a takie,
    w tym pingi do gatewaya WANowskiego takie a takie
    i tp naprawiało takie babole..

    <dygresja>
    powoli widze niestety
    ze technicznie jest TPNET drogi jak nie wiadomo co
    ale technicznie, inni starają się go gonić..
    <dygresja>

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2007-03-27 09:43:44
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 27 Mar 2007 11:33:35 +0200, icek wrote:

    > <dygresja>
    > powoli widze niestety
    > ze technicznie jest TPNET drogi jak nie wiadomo co
    > ale technicznie, inni starają się go gonić..
    > <dygresja>

    ale już widze odwrotne tendencje, o ile neo była swego czasu łączem
    stabilnym o tyle po zniesieniu limitów (czyli odpowiedzią fTP na
    pojawianie się tańszej konkurencji) jakość w/w usługi zaczęła spadać

    --
    futszaK
    0601061867

  • 5. Data: 2007-03-27 10:46:15
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    futszaK napisał(a):

    > ale już widze odwrotne tendencje, o ile neo była swego czasu łączem
    > stabilnym o tyle po zniesieniu limitów (czyli odpowiedzią fTP na
    > pojawianie się tańszej konkurencji) jakość w/w usługi zaczęła spadać

    ale nie ma co porównywac neo do FR/ATMa....
    nie ten target, nie tak obsługa techniczna..

    --
    pozdros
    icek

  • 6. Data: 2007-03-27 14:39:48
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    icek napisał(a):

    > ale nie ma co porównywac neo do FR/ATMa....
    > nie ten target, nie tak obsługa techniczna..

    tylko szkielet ten sam.. ?

  • 7. Data: 2007-03-27 14:48:49
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 27 Mar 2007 16:39:48 +0200, kulek wrote:

    > tylko szkielet ten sam.. ?

    i administratorzy zajmujący się routingiem pieniędzy... :>

  • 8. Data: 2007-03-27 15:06:53
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    kulek napisał(a):

    > tylko szkielet ten sam.. ?
    i ?
    jakos neo działa zupełnie inaczej niz FR/ATM..
    głupi ping na ATMie do portali to mniej niz 20ms, czesto koło 10ms..

    pomijając opoznienie neo <-> DSLAM
    to jest w tym samym czasie wyzszy ping z neo do "Internetu"
    to jest reguła...
    ja obstawiam ze dla neo jest sieć wirtualna o niższym priorytecie..

    --
    pozdros
    icek

  • 9. Data: 2007-03-27 15:50:17
    Od: "Mateusz Szultka" <m...@s...com.pl>

    > ja obstawiam ze dla neo jest sieć wirtualna o niższym priorytecie..
    Jestem dokładnie tego samego zdania.
    Czasami wynika to z możliwości technicznych (pingi), jeśli wrzucą danego
    odbiorcę xDSL na port typu cross-connect, jakość i niezawodność sygnału
    polepszy się, lecz pogorszą się "pingi" (szczególnie przy większych
    prędkościach transmisji) - przy DSL TP 1Mbit 19ms do wp.pl, przy 4Mbit - nie
    schodzi poniżej 49ms, lecz wszystko chodzi stabilnie (lecz mimo wszystko,
    jakiś psychiczny niedosyt zostaje ;-) )

  • 10. Data: 2007-03-27 17:01:14
    Od: " dragonite" <d...@g...pl>

    Co ci szkodzi to zgłosić ? Poza tym admini nie muszą wiedzieć, że np. masz
    problem z youtube lub z innym portalem.