  • 1. Data: 2013-08-10 16:40:30
    Temat: Wymiana żarówki VW Passat LOL
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    Taki znajomy mi powiedział, że w serwisie mu zaśpiewali 650 za wymianę
    żarówki w passacie rocznik 2010. Jednak podjął się sam, a właściwie z 3
    kolegami i zrobili to. Zrobili to na dwie raty, bo za pierwszym razem
    coś źle podłączyli, w sumie kilka godzin tam grzebali. Rzeczywiście to
    takie skomplikowane? Ogólnie to mu współczuję, ale śmiać mi się chce :D

  • 2. Data: 2013-08-11 10:44:03
    Temat: Re: Wymiana żarówki VW Passat LOL
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-08-10 16:40, DJ Abelson(R) pisze:
> [...]
    > coś źle podłączyli, w sumie kilka godzin tam grzebali. Rzeczywiście to
    > takie skomplikowane? Ogólnie to mu współczuję, ale śmiać mi się chce :D

    Wymień filtr powietrza w X3. Mniej czasu zajmuje wymiana amortyzatorów
    z tyłu.

  • 3. Data: 2013-08-11 12:06:17
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 8/10/2013 4:40 PM, DJ Abelson(R) wrote:
> [...]
    > coś źle podłączyli, w sumie kilka godzin tam grzebali. Rzeczywiście to
    > takie skomplikowane? Ogólnie to mu współczuję, ale śmiać mi się chce :D

    No.. w końcu się niemieckie auto zbliżają do francuskich :)
    szkoda że (jeszcze) tak nie jeżdżą

  • 4. Data: 2013-08-11 21:28:43
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

> [...]
    > kolegami i zrobili to. Zrobili to na dwie raty, bo za pierwszym razem
    > coś źle podłączyli, w sumie kilka godzin tam grzebali. Rzeczywiście to

    Teraz auta projektują księgowi i robią wszystko by z duperelą jechać do
    autoryzowanego serwisu.
    Niech znajomy się cieszy że ma opcję otworzenia maski silnika, bo
    niedługo i ta możliwość zniknie.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2013-08-12 11:02:25
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "DJ Abelson(R)" <h...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > źle podłączyli, w sumie kilka godzin tam grzebali. Rzeczywiście to takie
    > skomplikowane? Ogólnie to mu współczuję, ale śmiać mi się chce :D

    W Fiacie Stilo wymiana lewej żarówki mijania zajmuje w ASO 45 minut i wymaga
    użycia podnośnika. Zdejmują nadkole. :))

    Można samemu wymienić mając dostep tylko od góry. Mój rekord to 15 minut, a
    zaczynałem od 1,5 godziny.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2013-08-12 13:28:08
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 10 Aug 2013 16:40:30 +0200, DJ Abelson(R) <h...@s...org>
    wrote:

> [...]
    >coś źle podłączyli, w sumie kilka godzin tam grzebali. Rzeczywiście to
    >takie skomplikowane? Ogólnie to mu współczuję, ale śmiać mi się chce :D

    nalezaloby plakac

    Wg mnie powinny byc jakies zapisy w prawie dotyczace takich kwestii w
    autach, ze wymiana zarowki nalezy do prostych czynnosci i musi (moze)
    byc wykonana w trakcie jazdy. A co bedzie jakby spalily sie 2 zarowki,
    to nie moglbys kontynuowac jazdy i do domu/warsztacie na lawecie lub
    spanie w aucie az sie rozjasni?

    Takiego projektanta to powinni za jaja drutem kolczastym na drzewie
    powiesic!!!!

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2013-08-12 13:33:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-12 13:28, a...@p...pl pisze:

> [...]
    > spanie w aucie az sie rozjasni?
    >
    > Takiego projektanta to powinni za jaja drutem kolczastym na drzewie

    Zaraz przed zakupem nowego auta należy jeszcze tak od niechcenia
    poprosić sprzedawcę o pokazanie, jak się zmienia żarówkę. W przypadku
    problemów, odwrócić się na pięcie do innego salonu.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2013-08-12 13:34:32
    Temat: Re: Wymiana ?arówki VW Passat LOL
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-12, a...@p...pl <a...@p...pl> wrote:

> [...]
    > byc wykonana w trakcie jazdy. A co bedzie jakby spalily sie 2 zarowki,
    > to nie moglbys kontynuowac jazdy i do domu/warsztacie na lawecie lub

    To by sie stowarzyszenie dealerow audi i vag oburzalo, ze klienci sobie
    sami zarowki wymieniaja zamiast przyjezdzac do serwisow ;-)

    > Takiego projektanta to powinni za jaja drutem kolczastym na drzewie
    > powiesic!!!!

    Projektant zaprojektowal tak jak kazal ksiegowy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2013-08-12 13:43:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Aug 2013 13:33:55 +0200, Liwiusz napisał(a):
    > Zaraz przed zakupem nowego auta należy jeszcze tak od niechcenia
    > poprosić sprzedawcę o pokazanie, jak się zmienia żarówkę. W przypadku
    > problemów, odwrócić się na pięcie do innego salonu.

    To ksenony prosze pana, tego sie nie wymienia, bo to sie nie psuje
    :-)

    J.

  • 10. Data: 2013-08-12 14:02:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-12 13:43, J.F. pisze:

    > To ksenony prosze pana, tego sie nie wymienia, bo to sie nie psuje
    > :-)

    Nie psuje? Proszę powtórzyć, muszę włączyć dyktafon.

    --
    Liwiusz