  • 1. Data: 2013-09-27 12:38:32
    Temat: Brak zasilania w gniazdach zapalniczek (Hyundai i30 2013)
    Od: DooMiniK <m...@m...la>

    Dzień Dobry.
    Wywaliłem bezpiecznik i nie mam zasilania na dwóch gniazdach
    zapalniczki: Hyundai i30 2013
    Nie znam się za bardzo, od którego zacząć?
    http://tinypic.com/view.php?pic=16ht1cy&s=5#.UkVfpOL
    BsjY

    Dzięki wielkie.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2013-09-27 12:39:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 27 Sep 2013 11:38:32 +0100 osobnik zwany DooMiniK
    napisał:

> [...]
    > Wywaliłem bezpiecznik i nie mam zasilania na dwóch gniazdach
    > zapalniczki: Hyundai i30 2013
    > Nie znam się za bardzo, od którego zacząć?

    od sprawdzenia, który wywaliło i dlaczego?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-09-27 12:41:19
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2013-09-27 12:38, DooMiniK pisze:
> [...]
    > Wywaliłem bezpiecznik i nie mam zasilania na dwóch gniazdach
    > zapalniczki: Hyundai i30 2013
    > Nie znam się za bardzo, od którego zacząć?

    Obrazek papieroska 20A? :>

  • 4. Data: 2013-09-27 12:42:05
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <m...@m...la> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wywaliłem bezpiecznik i nie mam zasilania na dwóch gniazdach
    > zapalniczki: Hyundai i30 2013
    > Nie znam się za bardzo, od którego zacząć?

    Powet outlet frt - to przednia, czyli na samej górze trzeci od prawej.
    Dlaczego nei ma w innej? Może dorabiana na tym samym obwodzie?. W każdym
    razie zacznij od wymiany 15A z oznaczeniem j.w.

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2013-09-27 12:53:51
    Od: DooMiniK <m...@m...la>

    On 27/09/2013 11:41, RD wrote:
    BsjY
    > Obrazek papieroska 20A? :>

    Rzeczywiście, to papieros... moja wyobraźnia leży. Dzięki!

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 6. Data: 2013-09-27 12:54:42
    Od: DooMiniK <m...@m...la>

    On 27/09/2013 11:39, masti wrote:

    BsjY
    > od sprawdzenia, który wywaliło i dlaczego?

    Najprawdopodobniej spowodowałem spięcie (uszkodzony adaptor USB) i mam
    nadzieję, że nie spaliłem elektryki.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 7. Data: 2013-09-27 12:55:33
    Od: DooMiniK <m...@m...la>

    On 27/09/2013 11:42, Yogi(n) wrote:
> [...]
    > Dlaczego nei ma w innej? Może dorabiana na tym samym obwodzie?. W każdym
    > razie zacznij od wymiany 15A z oznaczeniem j.w.

    Tak zrobię i dodatkowo sprawdzę ten z symbolem 'papierosa' (dopiero
    teraz zrozumiałem, że to papieros...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 8. Data: 2013-09-27 13:15:18
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    BsjY

    > Tak zrobię i dodatkowo sprawdzę ten z symbolem 'papierosa' (dopiero
    > teraz zrozumiałem, że to papieros...

    Ja go też nie widziałem ;-)
    Oczywiście sprawdź oba bezpieczniki, ale jeżeli to nie one, to może
    poleciał jakiś wcześniej, w komorze silnika też powinna byź skrzynka
    Z papierosem to będzie gniazdo na zapalniczkę, czyli wytrzymujące
    wysokie temperatury, to drugie, czyli "power outlet" zwykłe, bez
    możliwości wpięcia zapalniczki.

    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2013-09-27 14:16:29
    Od: "Diabeł" <d...@t...zwarte.posladki>

> [...]
    > Wywaliłem bezpiecznik i nie mam zasilania na dwóch gniazdach
    > zapalniczki: Hyundai i30 2013
    > Nie znam się za bardzo, od którego zacząć?

    Wymien od razu cala elektryke :p

  • 10. Data: 2013-09-29 18:49:24
    Od: Maurycy Poszepszyński <n...@g...com>

    Dnia 2013-09-27 12:53, Użytkownik - DooMiniK napisał::
    BsjY

    > Rzeczywiście, to papieros... moja wyobraźnia leży. Dzięki!

    Nie tylko twoja, nie przejmuj się. :-)