  • 11. Data: 2007-07-20 22:35:04
    Temat: Re: Brakuje kawa3ek ?wiat3owodu, czy da sie dobudowaa ?
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Fri, 20 Jul 2007 21:55:12 +0200 I had a dream that Adam Foton
    <u...@p...gazetak.pl> wrote:
    >Hawe ma swoja siec czy buduje dla zleceniodawcow ?

    Dowiedz się od nich, tak będzie najprościej.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 12. Data: 2007-07-21 09:43:51
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Fri, 20 Jul 2007 11:49:47 +0200, Przemysław Gubernat wrote:

> [...]
    > grupy).
    > Czyli jeżeli PKP będzie miało wolę (i ustali która spółka jest właściwa do
    > tego). Problemem może być to że (AFAIR):
    > * teren należy do PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. bądź PKP Nieruchomości (przy
    > stacjach itp)
    > * kanalizacja może należeć/być w całości dzierżawiona przez Telekomunikacja
    > Kolejowa Sp. z o. o.
    > Gdy będzie wola trochę potrwa, ale da się załatwić, gdy tej woli nie będzie to
    > nic nie załatwisz. Musisz się także przygotować na wydatki rzędu 100-200tys. zł.

    Powiem tak:
    Temat ucinam bo jak to na news-ach niewiele się da załatwić, myślałem że
    poprostu ktoś przez to przechodził i conieco podpowie (może być na priv).

    --
    futszaK
    0601061867

  • 13. Data: 2007-07-23 09:57:59
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

    > Hawe ma swoja siec czy buduje dla zleceniodawcow ?

    Swoją. Jak budowali sieć ich zamysł był taki, aby klienci "kolokowali się" w
    ich boxach i dopinali się do ciemnych włókien. Jak wykorzystanie wygląda
    teraz, nie wiem.

    pozdr
    zasiu