  • 1. Data: 2017-10-23 17:29:53
    Temat: Branding
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technik
    a/nie-krugerandmatz-live-5plus-to-nie-kolejny-chi%C5
    %84ski-smartfon-z-polskim-logo-to-co%C5%9B-wi%C4%99c
    ej/ar-AAtNZAS

    I jak myslicie - tekst sponsorowany, czy ten Ulefon to tak naprawde
    odpadki z produkcji jeszcze innego modelu ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-10-24 11:46:05
    Temat: Re: Branding
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-23 o 17:29, J.F. pisze:

> [...]
    >

    > I jak myslicie - tekst sponsorowany, czy ten Ulefon to tak naprawde
    > odpadki z produkcji jeszcze innego modelu ? :-)

    Piszesz o wyrobie krajowej firmy która sama nic nie produkuje a wszelkie
    "swoje" wyroby zamawia w chinach. Więc jest możliwe że sprzedają
    odpadki, możliwe jest też że zamówili akurat to z własnym logo i
    zmienionym softem.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-10-24 12:25:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >"swoje" wyroby zamawia w chinach. Więc jest możliwe że sprzedają
    >odpadki, możliwe jest też że zamówili akurat to z własnym logo i

    Jasna sprawa, ale jesli Ulefon ma kiepska jakosc wykonania, zle
    spasowany, slaby aparat ... hm, KM zamowil lepszy aparat ?
    Byc moze - tego nie wyklucze.

    Ale zeby mu lepiej spasowali ? cos dziwne.
    Chyba, ze eksportowy towar dobry, a reszta i tak sie sprzeda :-)

    lepiej przetlumaczony soft ... KM ofert pracy nie ma ... ma jednego
    fachowca od softu i drugiego mu nie trzeba, czy Chinczycy potrafia
    dobrze tlumaczyc?

    A moze jednak artykuł sponsorowany ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-10-24 13:39:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-24 o 12:25, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > lepiej przetlumaczony soft ... KM ofert pracy nie ma ... ma jednego
    > fachowca od softu i drugiego mu nie trzeba, czy Chinczycy potrafia

    Tak.

    > A moze jednak artykuł sponsorowany ? :-)

    Nie wykluczam.

    Ale wiem też że można u nich wskazać produkt i stwierdzić
    że chcemy taki ale xxx i w miejsce xxx wstawić swoje oczekiwania.
    Oni zrobią naradę i w odpowiedzi usłyszymy że owszem ale przy
    zamówieniu miliona sztuk kosztować to będzie 78 dolarów od sztuki
    a nie 38 jak w oferowanym dotychczas.
    Jak było naprawdę wie "producent". :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-10-24 14:03:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Tak.

    Mam jakies watpliwosci, szczegolnie jesli chodzi o tlumaczenie na tak
    egzotyczny jezyk jak polski :-)

> [...]
    >Oni zrobią naradę i w odpowiedzi usłyszymy że owszem ale przy
    >zamówieniu miliona sztuk kosztować to będzie 78 dolarów od sztuki

    No i niewykluczam, ze jakos tak sie odbylo.
    KM mogl np wybrac drozszy aparat z kilku oferowanych, i jakos tam
    zawartosc fabrycznego systemu ustalic.

    Ale ta "jakosc wykonania" budzi juz moje watpliwosci :-)

    J.

  • 6. Data: 2017-10-24 21:41:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-24 o 14:03, J.F. pisze:

    > Mam jakies watpliwosci, szczegolnie jesli chodzi o tlumaczenie na tak
    > egzotyczny jezyk jak polski :-)

    Od kilkunastu lat ich państwo wysyła ludzi na studia do różnych krajów
    świata. Bez problemu znajdziesz tam tłumaczy wszystkich używanych
    języków słowiańskich.

    > No i niewykluczam, ze jakos tak sie odbylo.
    > KM mogl np wybrac drozszy aparat z kilku oferowanych, i jakos tam
    > zawartosc fabrycznego systemu ustalic.
    >
    > Ale ta "jakosc wykonania" budzi juz moje watpliwosci :-)

    Porównaj cenę z konkurencją tej samej klasy.
    Jak wyższa to może i jakość mieć wyższą, jak taka sama to
    "chłyt" marketingowy.