  • 1. Data: 2011-02-08 15:11:16
    Temat: Bridezillas atakuja! Cala prawda o fotografii slubnej ;)
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    na kafeteria.pl
    http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=4736329
    uwielbiam to forum ;) Kobiety pisza na nim bez zahamowan co je boli.
    Szczerze i prosto z mostu. Mozna sie dowiedziec co sadza Panie o
    Panach itp.
    W tym watku panna mloda podaje do sadu fotografa.

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2011-02-08 15:26:12
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-08 16:11, Piotr Molski pisze:
    > W tym watku panna mloda podaje do sadu fotografa.

    "Jedna osoba w ławce ma ostre zdjęcia a reszta jest wręcz rozmazana."
    "Na wielu zdjęciach zięć jest ostry a córka nie ostra."

    A wy perwersy podniecacie się GO z Noktona jakiegoś na FF :P :D

  • 3. Data: 2011-02-08 15:50:14
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-02-08 16:26:12 +0100, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> said:

    > "Jedna osoba w ławce ma ostre zdjęcia a reszta jest wręcz rozmazana."
    > "Na wielu zdjęciach zięć jest ostry a córka nie ostra."
    >
    > A wy perwersy podniecacie się GO z Noktona jakiegoś na FF :P :D

    Bo to jest tak.
    Nie wolno używać lampy, bo światło złe.
    Wysoka (ultra wysoka), też źle bo szum (ziarno).
    No więc co zostaje? Mała GO.

    BTW, zawsze się nabijałem z małej GO i bezpośrednio z nią związanymi FF i BF.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-02-08 16:22:19
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 08.02.2011 16:26, "Paweł W." wrote:

    > "Jedna osoba w ławce ma ostre zdjęcia a reszta jest wręcz rozmazana."
    > "Na wielu zdjęciach zięć jest ostry a córka nie ostra."
    >
    > A wy perwersy podniecacie się GO z Noktona jakiegoś na FF :P :D

    Bo zdjęcia mają być jak na fotka.pl. Córka z dzióbkiem, zrobiona od
    góry. Najlepiej odbita w lustrze.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 5. Data: 2011-02-08 16:24:08
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    _____________________
    > BTW, zawsze się nabijałem z małej GO i bezpośrednio z nią związanymi FF i BF.
> [...]

    Uwazam ze naduzywanie malej go jest zla maniera, zwlaszcza przy
    zdjeciach
    pamiatkowo/rodzinnych.
    Z powazaniem StaM

  • 6. Data: 2011-02-09 10:36:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 08 Feb 2011 16:26:12 +0100, Paweł W. wrote:

    >"Jedna osoba w ławce ma ostre zdjęcia a reszta jest wręcz rozmazana."
    >"Na wielu zdjęciach zięć jest ostry a córka nie ostra."
    >
    >A wy perwersy podniecacie się GO z Noktona jakiegoś na FF :P :D

    No ale prawidlowo, inmpreza za 50 tysiecy, a tu nawet nie mozna
    zobaczyc kto z kom siedzial.

    J.

  • 7. Data: 2011-02-12 02:03:26
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > No ale prawidlowo, inmpreza za 50 tysiecy, a tu nawet nie mozna
    > zobaczyc kto z kom siedzial.
    >
    > J.

    Nie dlatego! -fotograf został najęty do zrobienia zdjęć tak, jak sobie
    klient życzy.
    Jesli fotograf chce robic zdjęcia "artystyczne", wg własnego gustu to
    niechaj najmie do tego za własne pieniądze modelkę, robi zdjęcia rodzinie,
    albo niech foci krajobrazy.
    W przypadku dokumentowania tak ważnej dla klienta, niepowtarzalnej imprezy
    jak slub powinien uzgodnic najpierw charakter zdjęć z zamawiającym i się do
    tego później ściśle się stosować. Albo też zrezygnować z zamówienia, jesli
    nie zgadza się z tymi wymaganiami!

  • 8. Data: 2011-02-12 03:31:44
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    > Nie dlatego! -fotograf zosta naj ty do zrobienia zdj tak, jak sobie
    > klient yczy.
    > Jesli fotograf chce robic zdj cia "artystyczne", wg w asnego gustu to
    > niechaj najmie do tego za w asne pieni dze modelk , robi zdj cia rodzinie,
    > albo niech foci krajobrazy.
    > W przypadku dokumentowania tak wa nej dla klienta, niepowtarzalnej imprezy
    > jak slub powinien uzgodnic najpierw charakter zdj z zamawiaj cym i si do
    > tego p niej ci le si stosowa . Albo te zrezygnowa z zam wienia, jesli
    > nie zgadza si z tymi wymaganiami!

    Masz 100% racji.

  • 9. Data: 2011-02-12 06:26:41
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 8, 10:11 am, Piotr Molski <p...@a...pl> wrote:
> [...]
    > Panach itp.
    > W tym watku panna mloda podaje do sadu fotografa.

    "Naprawdę jest mi bardzo głupio. Nie odzywamy się do siebie.
    Zdjęcia z kościoła są mało ostre. Na wielu zdjęciach zięć jest ostry a
    córka nie ostra. Zamiast oczu są oczodoły. Kolory są bardzo brzydkie.
    Mnóstwo zdjęć jest czarno białych a córka takich nie chciała. Zdjęcia
    gości w ławkach są bardzo brzydkie. Jedna osoba w ławce ma ostre
    zdjęcia a reszta jest wręcz rozmazana. Mnóstwo zdjęć jakiś
    bezsensownych detali typy spinka we włosach, kokarda czy same buty.
    Naprawdę zdjęcia nie nadają się do oglądania. Zdjęcia plenerowe były
    robione w centrum Warszawy i też są jakieś takie dziwne. Bardziej
    widać na zdjęciach Pałac Kultury niż córkę i zięcia".

    Musial bidaczyna naczytac sie i uwierzyc "tfurcom" o dobrym guscie z
    prf i prfc.

    veri

  • 10. Data: 2011-02-12 07:39:44
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

> [...]
    > Panach itp.
    > W tym watku panna mloda podaje do sadu fotografa.

    Po przeczytaniu calosci, widze ze opinie o fotografach sa takie, jakie
    znam od wielu lat z ust moich zadowolonych klientow a w szczegolnosci
    klientek.
    Fotograf, ktory nie potrafi zrobic zdjec zgodnie z oczekiwaniami
    klienta, nie powinien sie brac za wykonanie uslugi.
    Fotosempusy, fotografikusy i tym podobne fotooszusci, powinni byc
    podawani do sadu i przykladnie karani odszkodowaniami.
    Na duzo ponad 1 tysiac obfotografowanych slubow w ciagu przeszlo 30
    lat, tylko 2 razy mialem powazniejsze reklamacje klientow ze
    straszeniem sadami.
    W jednym z tych wypadkow wystapiono przeciw mnie ze skarga do Cechu, w
    ktorym komisja nie miala watpliwosci, ze klient nie ma racji.
    Na te ilosc slubow nie zdarzylo sie ani razu, zebym jakies zamowienie
    slubne, zawalil niewykonaniem uslugi.

    veri