  • 1. Data: 2011-02-08 22:28:35
    Temat: Wyswietlacz LCD
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Witam:).

    Chcialbym zapytac, czy wszystkie modele cyfrowek maja ww. wzswietlacz_

    Z gory dziekuje,

  • 2. Data: 2011-02-08 22:37:48
    Temat: Re: Wyswietlacz LCD
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 8, 5:28 pm, "romek76" <r...@o...eu> wrote:
    > Witam:).
    >
    > Chcialbym zapytac, czy wszystkie modele cyfrowek maja ww. wzswietlacz_
    >
    > Z gory dziekuje,

    Nie wszystkie.

  • 3. Data: 2011-02-09 08:34:43
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-08 23:37, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Nie wszystkie.

    Zgadza się. Niektóre mają wyświetlacze OLED. A w zamierzchłych czasach
    dysponowałem cyfrówką o przyzwoitej rozdzielczości VGA, która nie
    dysponowała żadnym wyświetlaczem. Zdjęcia oglądało się po zgraniu na dysk.

  • 4. Data: 2011-02-09 16:02:57
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Zgadza się. Niektóre mają wyświetlacze OLED. A w zamierzchłych czasach

    > dysponowałem cyfrówką o przyzwoitej rozdzielczości VGA, która nie

    > dysponowała żadnym wyświetlaczem. Zdjęcia oglądało się po zgraniu na dysk.

    A czy sa jescze cyfry, ktore nie maja zadnego wyswietlacza?:)

  • 5. Data: 2011-02-09 17:09:31
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 9, 11:02 am, "romek76" <r...@o...eu> wrote:

    > A czy sa jescze cyfry, ktore nie maja zadnego wyswietlacza?:)

    Sa.

  • 6. Data: 2011-02-09 19:05:58
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Witam:).

    > Chcialbym zapytac, czy wszystkie modele cyfrowek maja ww. wzswietlacz_

    > Z gory dziekuje,

    > --

    Dziekuje..

  • 7. Data: 2011-02-09 22:47:06
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Sa.

    Dziekuje,

  • 8. Data: 2011-02-09 22:49:12
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    > Sa.

    Aha. Ale sa to chyba bardzo nieliczne modele?:)

  • 9. Data: 2011-02-10 00:13:57
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-02-09 23:49, romek76 wrote:
    > Aha. Ale sa to chyba bardzo nieliczne modele?:)

    Raczej bardzo małe/tanie.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564