  • 1. Data: 2012-12-11 10:47:05
    Temat: Budowa garażu - koszty
    Od: "Merlinnek" <m...@w...pl>

    Jakie mogą być przybliżone koszty budowy garażu razem z robocizną i
    materiałami ? Chodzi mi o murowany, ocieplony, dach 2 spadowy, na 1
    samochód

  • 2. Data: 2012-12-11 10:53:25
    Temat: Re: Budowa gara?u - koszty
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2012-12-11 10:47, Merlinnek pisze:
    > Jakie mog? by? przybli?one koszty budowy gara?u razem z robocizn? i
    > materia?ami ? Chodzi mi o murowany, ocieplony, dach 2 spadowy, na 1
    > samoch?d

    niedawno to przechodzilem - zalezy tez od podloza i potem wykonczenia
    samego garazu. Ale powiedzmy 40-50tys PLN miej w pogotowiu.

  • 3. Data: 2012-12-11 11:39:42
    Temat: Re: Budowa garażu - koszty
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    Od kilku do kilkudziesięciu tys. PLN

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-12-11 11:43:02
    Od: "Merlinnek" <m...@w...pl>

    Chłopie jak masz tak pisac, to nie pisz !!!

  • 5. Data: 2012-12-11 11:53:22
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Merlinnek" napisał w wiadomości grup

    > Jakie mogą być przybliżone koszty budowy garażu razem z robocizną i
    > materiałami ? Chodzi mi o murowany, ocieplony, dach 2 spadowy, na 1
    > samochód

    Legalnie - z pozwoleniem itd. ?
    Jeśli tak to od kilkunastu tysięcy wzwyż (górnej granicy nie ma). Zależy
    czym kryty dach i jakie ocieplenie, jaki fundament itd. Same formalności to
    kilka tysięcy.

    Nie wiem, co rozumiesz pod pojęciem ocieplony - mur z cegieł + styropian czy
    wystarczy ściana jednowarstwowa z betonu komórkowego.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2012-12-11 11:56:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Merlinnek,

    Tuesday, December 11, 2012, 11:43:02 AM, you wrote:

    > Chłopie jak masz tak pisac, to nie pisz !!!

    Babo, jak masz tak pytać, to nie pytaj!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2012-12-11 12:24:06
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    >Same formalności to kilka tysięcy.

    Ergie. Formalności przy budowie garazu nie kosztują kilka tysięcy, chyba że
    zlecasz całą organizację przedsięwzięcia kierbudowi albo developerowi to cię
    za to skroi ale też nie kilka tysięcy za głupi garaż.

    Marek

  • 8. Data: 2012-12-11 12:34:48
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ergie. Formalności przy budowie garazu nie kosztują kilka tysięcy, chyba
    > że zlecasz całą organizację przedsięwzięcia kierbudowi albo developerowi
    > to cię za to skroi ale też nie kilka tysięcy za głupi garaż.

    Mapka do celów projektowych + naniesienie na mapkę po skończonej budowie to
    minimum tysiąc zł. Do tego dochodzi projekt (gotowce od kilkudziesięciu zł.
    do kilkuset za indywidualny). Nie wiem, czy znajdziesz kierownika za mniej
    niż 1000zł, a to już daje ponad 2 tys.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 9. Data: 2012-12-11 13:09:59
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Merlinnek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie mogą być przybliżone koszty budowy garażu razem z robocizną i
    > materiałami ? Chodzi mi o murowany, ocieplony, dach 2 spadowy, na 1
    > samochód

    po co ocieplać jeśli nie będzie ogrzewany?

  • 10. Data: 2012-12-11 13:55:52
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Mapka do celów projektowych + naniesienie na mapkę po skończonej budowie
    > to minimum tysiąc zł.

    400zł.

    > Do tego dochodzi projekt (gotowce od kilkudziesięciu zł.

    Projekt to nie jest sprawa formalna ale jeśli już podciągasz to za stówkę
    mam całkiem porządny projekt a z adaptacjami (gdybym chciał drzwi do góry
    nogami) za 140zł

    > Nie wiem, czy znajdziesz kierownika za mniej niż 1000zł,

    Do budowy głupiego garażu to w kolejce kierownicy się ustawiają za stówkę.

    > a to już daje ponad 2 tys.

    Mnie wyszło 600zł.

    Marek