  • 81. Data: 2012-05-26 21:45:12
    Temat: Re: Budżet mandatowy [OT]
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 21:25:26 +0200 osobnik zwany nazgul
    wystukał:

    > no taaaak
    > faktycznie! zindoktrynowani naukowcy (zapewne korwiniści) oznaczają
    > ludziom IQ choć ten współczynnik w ogóle nie odzwierciedla inteligencji
    > pyszne.

    oczwyście, że nie odzwierciedla.
    poucz się trochę. odkryjesz, że na świecie robi się mnóstwo rzeczy
    sprzecznie z ich pierwotną ideą

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2012-05-26 21:45:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 21:22:14 +0200 osobnik zwany nazgul
    wystukał:

    > śmieszne, bo to zawsze antywolnościowcy w reakcji na liberalne poglądy
    > wyjeżdżają z tekstami o "Korwinizmach", monarchii, XIX wieku itp. ten
    > wątek potwierdza regułę.

    śmiesze jak kowrwiniści zapytani o argumenty podwijają ogonek i się
    obrażają

  • 83. Data: 2012-05-26 21:47:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 21:06:23 +0200 osobnik zwany nazgul
    wystukał:

    > a kiedyś z czego robili?

    i jak się to skończyło?

  • 84. Data: 2012-05-26 21:48:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 21:12:18 +0200 osobnik zwany nazgul
    wystukał:

    > gdybyś te czytał a nie tylko pisał to zauważyłbyś że jestem przeciwny
    > cłom oraz dotacjom

    a jak chcesz mieć autarkiczną gospodarkę?

    > zresztą co tu gadać, sam powiedziałeś, że korwinistyczna KRLD potentatem
    > jest.

    to taki "koriwnizm" Ci się marzy>

  • 85. Data: 2012-05-26 21:54:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2012 21:43:35 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A moim zdaniem może.
    > Oczywiście nie takie socjalistyczne państwo jak nasze, które musi swojego
    > głupawego obywatela wyręczać w organizowaniu mu życia.

    Zapomniales jak to sie konczy ?
    Przegrana wojna albo rewolucja.

    J.

  • 86. Data: 2012-05-26 22:11:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .net...

    > Zapomniales jak to sie konczy ?

    Socjalizm?
    Zawsze tak samo.
    Ten nasz to jeszcze czeka.

  • 87. Data: 2012-05-26 22:40:11
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Mam ci streszczać całą tabelę transferów kasowych, którą widziałeś ale nie
    > chcesz się odnieść bo zupełnie nie pasuje do teorii?

    No mam ten dokument i mniej wiecej sie zgadza zalozenie goscia, ktory
    artykul pisal zdaje sie w 2007 do dokumentu MF z 20011 (chyba nie bedziemy
    sie klucic o drobne eurocenty) oprocz tego, ze jeszcze dodatkowo zwrocilismy
    do UE ponad 100baniek E, wiec w czym problem ?

    sz.

  • 88. Data: 2012-05-26 22:49:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 22:40:11 +0200 osobnik zwany szufla
    wystukał:

> [...]
    > bedziemy sie klucic o drobne eurocenty) oprocz tego, ze jeszcze
    > dodatkowo zwrocilismy do UE ponad 100baniek E, wiec w czym problem ?

    gdzie tam znalazłeś ujemny bilans?

  • 89. Data: 2012-05-26 23:00:58
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > gdzie tam znalazłeś ujemny bilans?

    Przepraszam za szczerosc ale to, ze jestes cwiercinteligentem to widze nie
    od dzisiaj. Ciekawi mnie jednak czy kolega DoQ ma cos jeszcze do
    powiedzenia.

    sz.

  • 90. Data: 2012-05-26 23:07:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 23:00:58 +0200 osobnik zwany szufla
    wystukał:

    > Przepraszam za szczerosc ale to, ze jestes cwiercinteligentem to widze
    > nie od dzisiaj. Ciekawi mnie jednak czy kolega DoQ ma cos jeszcze do
    > powiedzenia.

    kolejny raz zamiast odpowiedzi usiłujesz kogoś obrazić