  • 11. Data: 2012-05-26 10:56:37
    Temat: Re: Budżet mandatowy [OT]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2012 10:14:29 +0200, DoQ napisał(a):
    > Ale sprzęt do suszenia, czy drogówka złem nie jest - pod warunkiem, że
    > celem jest bezpieczeństwo a nie nabijanie kabzy.

    I przez takie myslenie megrims bedzie musial do Rosji wyemigrowac, bo jak
    zaczna dbac o bezpieczenstwo, to sie skonczy jak Szwecji, Anglii i Norwegii
    razem wzietych :-)

    J.

  • 12. Data: 2012-05-26 11:25:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-05-2012 10:56, J.F. pisze:
    > I przez takie myslenie megrims bedzie musial do Rosji wyemigrowac, bo jak
    > zaczna dbac o bezpieczenstwo, to sie skonczy jak Szwecji, Anglii i Norwegii
    > razem wzietych :-)

    No z kolei w Rosji to jeździ się szczególnie dobrze - każdy by chciał!

    --
    Pozdr.

  • 13. Data: 2012-05-26 13:03:22
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nie zapomniałeś dodać że z Jaśnie Panem Korwinem na tronie?

    Czemu nie ?

    > Rozumiem że o pieniążkach które dostajemy z UE nie wspomniałeś przez
    > grzeczność?

    Dostac to mozna co najwyzej w morde.

    > A to ci heca...dziwne bo znam niejedną firmę/producenta, który eksportuje
    > na zachód i nieźle na tym zarabia.

    Ciekawe jaki jest ogolny bilans ?

    sz.

  • 14. Data: 2012-05-26 13:21:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-05-2012 13:03, szufla pisze:
    > Czemu nie ?

    Zgadnij?

    > Dostac to mozna co najwyzej w morde.

    Możesz rozwinąć?

    > Ciekawe jaki jest ogolny bilans ?

    Sprawdź.

    --
    Pozdr.

  • 15. Data: 2012-05-26 13:47:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 13:03:22 +0200 osobnik zwany szufla
    wystukał:

    > Czemu nie ?

    to wiele wyjaśnia. Oszołomów ci u nas dostatek

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2012-05-26 14:03:32
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Zgadnij?

    Nastepny inteligent :)

    > Możesz rozwinąć?

    Moge, bilans dotacji w latach 2007-13, w stosunku do kosztow poniesionych
    przez strone polska oblicza sie na -15%

    Sprawdzilem, nedznie to wyglada.

    sz.

  • 17. Data: 2012-05-26 14:07:18
    Od: to <t...@i...pl>

    begin szufla

    > Moge, bilans dotacji w latach 2007-13, w stosunku do kosztow
    > poniesionych
    > przez strone polska oblicza sie na -15%

    Kto tak oblicza? Korwin oblicza? :D

  • 18. Data: 2012-05-26 14:08:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin szufla

    > Czemu nie ?

    Bo jego rozumienie makroekonomii jest ma poziomie murzynów wymieniających
    się paciorkami, o socjologii nie wie nic, a o dyplomacji mniej więcej
    tyle, co kibol ze stadionu.

    Pewnie dlatego ma tak duże poparcie wśród nastolatków, bo to podobny
    poziom.

  • 19. Data: 2012-05-26 14:11:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > No bo jeśli traktujemy Państwo jako organizację czyli firmę,

    Ale państwo to nie firma. :)

    > to jak
    > firma może być dobrze zarządzana, jeśli kierownictwo tej firmy jest
    > wybierane w demokratycznych wyborach spośród pracowników tej firmy? No
    > to kto wygra? Największe cwaniaki, które najlepiej będą umiały kłamać i
    > obiecywać gruszki na wierzbie. I po co będą rządzić? Aby kraść, załatwić
    > sob ie i rodzinie synekury.

    To kto ma ich wybrać? Sami mają się wybrać? Można by zrobić testy IQ przed
    głosowaniem, ale to już niemodne, bo zbyt dużo debili przeraziło się
    swoimi wynikami. :>

  • 20. Data: 2012-05-26 14:20:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-05-2012 14:07, to pisze:
    > Kto tak oblicza? Korwin oblicza? :D

    Zdecydowanie, to musi być jego równanie ;)

    --
    Pozdr.