  • 41. Data: 2010-11-13 14:27:29
    Temat: Re: CE
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Waldemar Krzok wrote:
    > Mięsień podudzia potrafi ciąnąć
    > siłą ponad tonę.

    Ale kość OIDP wytrzymuje 6.

    Mirek.

  • 42. Data: 2010-11-13 14:36:49
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>

    J. F. wrote:

    > Oprocz tekstu jest tez film - obrazenia byly, no chyba ze
    > charakteryzatorka sie wykazala.

    > jakby miala typowy 10A, to i tak mogloby ja niezle porazic.

    zaraz a teraz UE nie wymaga czasem roznicowek ? :p
    innymi slowy jakby miala przepisowa instalacje to by sie nic nie stalo...

  • 43. Data: 2010-11-13 14:38:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > W przypadku kurczu mogą wystąpić zarówno naderwania jak i zerwania
    > mięśni, więzadeł i ścięgnien, a także zwichnięcia i złamania, choć
    > nie zdarza się to często. Zmiażdżenia jednak nie mogę sobie, z czysto
    > mechanicznego punktu widzenia, wyobrazić.

    Widzę, że obaj nie nadajemy się na dziennikarzy TVP. Za mała wyobraźnia.

    http://www.youtube.com/watch?v=bIN4ZL9U7Z4#t=6m19s

    --
    Jarek

  • 44. Data: 2010-11-13 14:38:43
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "nenik" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > za produkt powinien ktos odpowiadac i to wlasnym dupskiem
    > a na chwile obecna w kategorii tanich dupereli nie odpowiada nikt
    > dlatego mamy taka sytuacje ze ktos sprowadza do kraju przewod z 4 zylkami
    > miedzi
    > oznaczone 16A , wybucha pozar i brak winnego
    >
    > ten wypadek to tylko drobny promil rzeczywistosci tylko ze w tym przypadku
    > skonczylo sie na szpitalu , ale jak to u nas w kraju niestety musi ktos
    > zginac
    > zeby cos sie ruszylo
    >
    > --

    Właśnie zaczął się sezon na chińskie zapalacze choinek
    popularnie zwane "lampkami choinkowymi".
    Pismaki będą miały nowy temat do zapychania stron brukowców.

    Pzdr

  • 45. Data: 2010-11-13 14:45:43
    Od: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>

    J. F. wrote:

> [...]
    > porazen bylo wiecej i przezylismy, gdzies tam ekofaszysci twierdza ze
    > musimy zredukowac emisje CO2, no i dla jednego wypadku gdzies tam hen
    > daleko, prawie nie w Unii ?
    > A miejsca pracy wygeneruje sie w urzedach kontroli - przy okazji
    > wczoraj cos podano o milionach przypadkow zatrzymania sfalszowanych
    > towarow na granicy - tylko u nas.
    >
    > Choc twoj pomysl moze i nie taki glupi - kuchenke i szuszarke podlaczy
    > na stale koncesjonowany elektryk, reszta z 12V. I nie bedzie problemu
    > kabelkow, bo jak cos bierze ponad 2A, to bedzie zakazane :-)

    wiesz, jak czytalem ze zabronia sprzedazy zarowek , ew. ze na postawienie
    anteny krotkofalarz bedzie musial miec pozwolenie ministerstwa ochrony
    srodowiska (wtf...) to tez nie wierzylem w poziom absurdu. ew. zapakowanie
    samolotu dygnitarzami, rozpizdzenie o drzewo i zwalanie winy na ruskich...

    to co sie dzieje w polsce ostatnio ma na prawde bardzo malo ze zdrowym
    rozsadkiem... za to jesli zacznie sie zadawac pytania 'a kto na tym zarobi?'
    wszystko staje sie dziwnie jasne... jak zarowka 100W ;)

  • 46. Data: 2010-11-13 15:57:33
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

> [...]
    > skonczylo sie na szpitalu , ale jak to u nas w kraju niestety musi ktos
    MSPANC
    Np. Zginęło 96 osób - tych najbardziej znanych wraz z prezydentem i co ...
    ruszyło się?
    No tak, ale to nie było w kraju.
    Off topic - przepraszam.
    S.

  • 47. Data: 2010-11-13 16:13:22
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > srodowiska (wtf...) to tez nie wierzylem w poziom absurdu. ew. zapakowanie
    > samolotu dygnitarzami, rozpizdzenie o drzewo i zwalanie winy na ruskich...
    Ja sie pytam kto zapakowal?
    Jak juz to nalezy sie dziwic tym co dali sie wepchnac
    do tego wagonu bydlecego jak 70 lat wczesniej.
    O ile mozna ich winic za naiwnosc i zapomnienie o historii.
    Ciagle tylko tlumaczenia i obwinianie, a gdzie wyjasnienia?
    Dlaczego w internecie sa dostepne nagrania sesji rady miasta Poznania,
    a nie mozemy wysluchac nagrania rozmów w kabinie pilotów samolotu z
    prezydentem kraju?
    Zamiast tego mam sobie czytac cos co rosjanin przetlumaczyl nam z polskiego
    na polskie?
    To bylo pytanie retoryczne, wiec blagam nie tlumaczcie.
    S.

  • 48. Data: 2010-11-13 16:20:38
    Od: "nenik" <n...@o...pl>

    > to co sie dzieje w polsce ostatnio ma na prawde bardzo malo ze zdrowym
    > rozsadkiem... za to jesli zacznie sie zadawac pytania 'a kto na tym zarobi?'
    > wszystko staje sie dziwnie jasne... jak zarowka 100W ;)

    10 lat temu mialem podobne poglady
    zawsze ktos na tym zarobi , ALE zarobek bedzie nieporownywalnie mniejszy niz
    spowodowane straty
    przyklad zapalenia samochodow kilka lat temu , wprowadzono obowiazek posiadania
    gasnic samochodowych , przed wprowadzeniem gasnic ich ceny to ok 30-50zl , po
    wprowadzeniu obowiazku ceny dochodzily do 250zl , obecnie po kilku latach ceny
    wrocily do normy , strat w ludziach nie oceniam , nie oceniam tez domniemanych
    strat mimo braku obowiazku posiadania gasnic , moze bylby to jeden trup a moze
    50-u osobom spalily by sie samochody

    przyklad drugi po ostatnich wybuchach w kopalniach , zarobily firmy produkujace
    specjalistyczny sprzet dla gornictwa , moglbym tak wyliczac dalej ba moglbym tez
    pojsc jeszcze dalej i stwierdzic ze za pozarami samochodow stoja firmy
    produkujace gasnice a za wybuchy w kopalniach odpowiadaja firmy zaopatrujace
    gornictwo w sprzet do wykrywania metanu , nie podejmuje sie oceny strat i
    zyskow wiem tylko ze zginelo kilkadziesiat osob a firma zarobila kilka milionow

    >MSPANC
    >Np. Zginlo 96 osób - tych najbardziej znanych wraz z prezydentem i co ...
    >ruszylo sie
    >No tak, ale to nie bylo w kraju.
    >Off topic - przepraszam.

    zginelo kilkadziesiat osob w gdansku w pozarze wprowadzono znakowanie wyjsc
    ewakuacyjnych
    zawalila sie hala i przygniotla kilkadziesiat osob wprowadzono odsniezanie dachow
    plonely samochody wprowadzono gasnice
    wybuchy w kopalniach - zmodernizowano sprzet
    Smolensk - noooo a mielismy przeciez procedury ,szkoda tylko ze pomysleli o nich
    po czasie

    ciekawe ile trupow potrzeba dla selektywnego dopuszczania na teren RP produktow
    chinskich

    sarkastycznie Don't Panic :)

  • 49. Data: 2010-11-13 17:15:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sylwester Łazar napisał:

    > MSPANC
    > Np. Zginęło 96 osób - tych najbardziej znanych wraz z prezydentem i co ...
    > ruszyło się?

    Ruszyło. Szukają winnych. Ci od samolotu wśród Ruskich, a ci od telefonu
    -- wśród Chińczyków. To łączy oba przypadki.

    --
    Jarek

  • 50. Data: 2010-11-13 18:49:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Nov 2010 15:36:49 +0100, Piotr "Curious" Slawinski wrote:

    >zaraz a teraz UE nie wymaga czasem roznicowek ? :p
    >innymi slowy jakby miala przepisowa instalacje to by sie nic nie stalo...

    Ano - jakby miala, to pewnie by sie nic nie stalo.
    Na jej nieszczescie UE nie wyga rozprucia wszystkich budynkow i
    polozenia instalacji od nowa.
    Ale gdybysmy stosowali dobre normy juz od dawna to znow by nie bylo
    problemow.
    No chyba ze tak naprawde to i roznicowka byla chinska :-)

    J.